וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בכדורסל פתחה את אימוניה

הקבוצה מהבירה, שזכתה בעונה שעברה בדאבל בליגה ב', פתחה את האימונים עם 200 אוהדים. תשחק בליגה א' מחוז דרום

בית"ר ירושלים בכדורסל קיימה הערב (רביעי) את אימון הפתיחה שלה לקראת עונת 2013/14 במתנ"ס פיליפ לאון בעיר. כ-200 אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה וכעשר דקות בלבד לאחר פתיחת האימון פרצו האוהדים למגרש, הניפו את השחקנים והמאמן על הכתפיים והחלו לחגוג עמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתחו אימון עם חגיגה. אוהדי בית"ר ירושלים בכדורסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה א' מחוז דרום וזאת לאחר שזכתה בעונה שעברה בדאבל - אליפות ליגה ב' מחוז ירושלים ובגביע האיגוד לליגה ב' בזכות ניצחון כפול על מכבי טבריה. הירושלמים השלימו את העונה ללא אף הפסד, כשברוב משחקיהם נכחו כמה מאות צופים. בסיום העונה נעשה נסיון על ידי הנהלת הקבוצה לצרף אנשי עסקים כדי שיעזרו לקבוצה להגיע לתקציב המינימום לליגת העל, אך בפגישה שנערכה עם יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, הובהר להנהלה כי בשלב זה לא ניתן להעלות אותם לליגה הראשונה.

בית"ר ירושלים חזרה בקיץ שעבר לפעילות לאחר למעלה מ-30 שנה על ידי מספר אנשי עסקים. הקבוצה שיחקה בליגה הראשונה בין עונות 1971/2 לעונת 1975/6, כשרגע השיא שלה היה הגעה לגמר גביע המדינה בשנת 1973, שם הובסה על ידי מכבי תל אביב. בין שחקניה המוכרים ביותר היו ג'ק אייזנר, מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים ודוד קמינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully