וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "איטליה תגיע חדורת נקמה"

ספרד מתכוננת לחצי גמר הקונפדרציות נגד היריבה אותה השפילה בגמר היורו (חמישי, 22:00, ערוץ 1). קסיאס יפתח

קרוב לשנה אחרי שהן נפגשו בגמר יורו 2012, נבחרות ספרד ואיטליה תעלנה מחר (חמישי, 22:00, ערוץ 1) לכר הדשא בפורטלזה לחצי גמר גביע הקונפדרציות. בשתי המדינות האירופאיות אף אחד לא שכח את ה-0:4 המוחץ של הספרדים באותו גמר וגם הפעם אלופת העולם תעלה למגרש כפייבוריטית.

שחקני נבחרת איטליה, ריקרדו מונטוליבו, אנדרה פירלו. Claudio Villa, GettyImages
לא שכחו. מונטוליבו ופירלו/GettyImages, Claudio Villa

ספרד הגיעה למשחק מהמקום הראשון בבית ב' בטורניר, אחרי שלושה ניצחונות קלים וכשהם נחושים להוסיף תואר עולמי נוסף לרשימה ההולכת ומתארכת שלהם. ססק פברגאס ורוברטו סולדאדו, שפתחו בניצחונות על אורגוואי ועל ניגריה, סובלים ממתיחות ושניהם בספק, אבל גם אם הם לא יוכלו לשחק, ויסנטה דל בוסקה ימצא בסגל הנוצץ שלו שחקנים לא פחות טובים.

איטליה מנגד, מגיעה אחרי שני ניצחונות בבית א', אבל גם לא פחות משמונה ספיגות שערים. מריו באלוטלי הפצוע לא ישחק, אבל הבעיה הראשונה שצז'ארה פראנדלי צריך לפתור היא ההגנה החדירה להחריד שלו הנבחרת שלו בשבועיים האחרונים, זו שגם ספגה פעמיים מהאיטי הקיקיונית במשחק ההכנה האחרון לפני הטורניר (2:2).

שוער נבחרת ספרד, איקר קסיאס, ויקטור ואלדס. Jasper Juinen, GettyImages
חוזר לשער. קסיאס/GettyImages, Jasper Juinen

"לאיטליה יש מנטליות מנצחת והיא תמיד הראתה את זה, למרות ה-0:4 במשחק האחרון בינינו", אמר בלם ספרד, סרחיו ראמוס, "הם משלבים שחקנים צעירים עם שחקנים ותיקים והם יגיעו מלאי מוטיבציה להשיג נקמה. גמר הטורניר מונח על הפרק וכל אחד חולם לשחק במשחק על התואר במראקנה".

ויסנטה דל בוסקה, ששיתף את שלושת השוערים שלו בשלושת המשחקים בבית המוקדם, נשאל מי יעמוד בין הקורות מחר והשיב: "שלושתם שוערים גדולים, אבל לאחד מהם יש הכי הרבה ניסיון כשוער פותח בנבחרת וזה איקר קסיאס".

בצד השני, קשר איטליה קלאודיו מרקיזיו אמר: "יש להם את הנבחרת הכי חזקה, אלופת העולם ואלופת אירופה, שזכתה בהכול. אבל אנחנו לא משחקים כדי להפסיד. הגענו לגמר היורו ועכשיו יש לנו הזדמנות להגיע לגמר גביע הקונפדרציות. זה נותן לנו הרבה מאוד מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully