וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון גלוב: "הסלטיקס יכולים ללכת על דיוויד בלאט"

העיתון הנפוץ בעיר השעועית הציע את מאמן מכבי ת"א כמחליף לדוק ריברס: "הנהלת הקבוצה רוצה מאמן ייצוגי ועם נוכחות"

לאחר שאמש (שלישי) נודע כי בוסטון סלטיקס איבדה את מאמנה דוק ריברס לטובת לוס אנג'לס קליפרס, מתחילים בעיר השעועית בהתארגנות מחודשת ובחיפוש אחר מאמן שיחליף את ריברס, שעמד על הקווים של הירוקים מ-2004 ועד העונה והוביל אותם לאליפות ב-2008 ולהופעה נוספת בגמר ה-NBA ב-2010.

בעיתון הנפוץ ביותר בבוסטון, ה"בוסטון גלוב" התפרסמה היום כתבה של בקסטר הולמס, העוסקת בזהות המאמן הבא של הסלטיקס, כאשר אחד השמות שעלו היה זה של מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. אדריאן הרבשטיין
בוסטון מחכה לו? בלאט/אדריאן הרבשטיין

"הנהלת הסלטיקס רוצה מאמן עם נוכחות", כתב הולמס, "גורם בליגה שמקורב לקבוצה אמר שבוסטון מחפשת מישהו ייצוגי. אם הבעלים חושבים על הכיוון ה'אקזוטי', הם יכולים ללכת על יליד העיר דיוויד בלאט או אולי על מאמן צסק"א מוסקבה אטורה מסינה. יש 5-6 'שמות' פנויים כמו ליונל הולינס, ג'ורג' קארל, אלבין ג'נטרי וסקוט סקיילס, אבל מבחינת המאמנים הצעירים שנמצאים בליגה, אין שמות חמים מדי כרגע. הרשימה די מצומצמת וכך גם הסיכוי שבוסטון תביא שם גדול".

מי שסומן עד כה כמועמד המוביל היה בריאן שואו, ששיחק בסלטיקס בין 1988 ל-1989 ושוב בין 1990 ל-1992, אולם הוא מונה אמש למאמנה של דנבר ומועמדות נוספת ירדה מהפרק. בכל מקרה, הרשת כבר גועשת ודיון עז בין גולשי הטוויטר בעולם הכדורסל מתנהל לגבי השאלה האם בלאט הוא האיש המתאים לאימון הסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully