וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה יאמן את ברייטון. ההכרזה תחכה

סוגיה משפטית סביב פיטוריו של גאס פוייט מונעת את החתמת הספרדי כ"מנג'ר", אך הוא צפוי להתחיל לעבוד ביום חמישי

ברייטון מהצ'מפיונשיפ לא תודיע על מינויו של אוסקר גרסיה כמנג'ר הקבוצה, וזאת מכיוון שהיא נמצאת בסכסוך משפטי מול המנג'ר המפוטר, גאס פוייט. לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית, גרסיה יוגדר כ"מאמן ראשי" או "מאמן זמני" עד שהסכסוך ייפתר. אימוני הקבוצה יחלו מחר (חמישי), ולכן הבהילות במינוי הזמני של אוסקר.

כל עוד המועדון בבעיה משפטית מול פוייט, שקבל על פיטוריו, אין אפשרות למנות את אוסקר כמאמן ראשי. ההליך המשפטי יימשך, לפי ההערכה, כשלושה שבועות.

פוייט התבשר על פיטוריו בשידור חי

פרשת החרא: מי עשה מה בחדר ההלבשה?

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מאמן ראשי", "מאמן זמני". גרסיה/ברני ארדוב

גאס פוייט הושעה מאימון ברייטון ב-18 במאי, לאחר "פרשת החרא". במרכז הפרשה תקף האורוגוואי את המועדון באי-מייל כללי, והאשים שמישהו עשה את צרכיו בחדר ההלבשה של קריסטל פאלאס, יריבת ברייטון בפלייאוף הצ'מפיונשיפ. פוייט צרף האשמות נוספות למייל זה, כולל נגד אוהדי הקבוצה, ובמועדון החליטו להשעותו.

פוייט, שפרשן ביום ראשון את משחק גביע הקונפדרציות בין ספרד וניגריה, התבשר על פיטוריו על ידי רשת BBC במהלך המחצית. כך זה נראה:

"אף אחד לא הודיע לי על כך, אני בטח הראשון שזה קורה לו. ה-BBC השיג אחלה סיפור", הודה האורגוואי המופתע בשידור חי. "זה מאוד עצוב, הם אפילו לא שלחו לי הודעה, אימייל, אפילו לא התקשרו. אני מצפה לפתור את המצב הזה, ומתכוון לערער על ההחלטה, כי זה הדבר הנכון לעשות".

פויט הופתע מהפיטורים, למראית עין, למרות שלא הופיע לדיון משמעתי בעניינו ביום שני שעבר.

אוסקר גרסיה היה אחר המועמדים הראשונים והראשיים לאימון ברייטון, ואתמול עזבו את מכבי תל אביב רובן מרטינס וחואן טוריחו, שצפויים להצטרף לגרסיה.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

מאמן ברייטון גוסטבו פוייט. Mike Hewitt, GettyImages
מאבק משפטי. פוייט/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully