וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דן שמיר מונה לעוזר מאמן צסק"א מוסקבה

הישראלי חתם לעונה אחת: "נרגש להצטרף לקבוצה הבכירה באירופה". מסינה: "יש לו ניסיון רב וידע נרחב על המשחק"

רשמית: דן שמיר הצטרף לצוות האימון של צסק"א מוסקבה, כעוזרו של אטורה מסינה. שמיר חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. באתר הקבוצה נכתב: "שמיר נחשב לאחד המאמנים המבטיחים באירופה".

שמיר קיבל פנייה מאטורה מסינה

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. דרור פיקלני
"אני מלא מוטיבציה ומתכוון לתת את כולי על מנת לעזור לקואץ' מסינה ולארגון". שמיר/דרור פיקלני

אטורה מסינה אמר על החתימה: "שמיר הוא מאמן מצליח עם ניסיון בתפקיד עוזר המאמן, והוא עבד תחת המאמנים האגדיים פיני גרשון ודיוויד בלאט. הוא עבד כמאמן ראשי כבר חמש שנים. יש לו ידע רב על המשחק, הוא מכיר את התרבות של הכדורסל ואני חושב שהוא התחליף ההולם לקווין סניידר. אנחנו שמחים ומברכים את דן על הצטרפותו למועדון".

שמיר: "אני נרגש להצטרף למועדון הבכיר באירופה, ולהיות שותף לאחד המאמנים הטובים בהיסטוריה האירופית. אני רוצה להודות להנהלה של הפועל חולון, שאפשרה לי לרדוף אחר ההזדמנות המצוינת הזו. אני מלא מוטיבציה ומתכוון לתת את כולי על מנת לעזור לקואץ' מסינה ולארגון".

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
"הוא מכיר את התרבות של הכדורסל ואני חושב שהוא התחליף ההולם לקווין סניידר". מסינה/רויטרס

שמיר (38) גדל כמאמן במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, כשבעונת 1999/2000 היה בהתשתלמות אצל ריק פיטינו בקנטאקי. ב-2002 מונה שמיר לעוזרו של יורם חרוש בהפועל ירושלים ובהמשך לעוזרו של ארז אדלשטיין וגדי קידר. במקביל שימש גם כעוזר מאמן בנבחרת הקאדטים. בעונת 2003/4 מונה לעוזר מאמן שני במכבי תל אביב ושימש בתפקיד לשנתיים, ובעונת 2005/6 קודם לתפקיד עוזר המאמן הראשון.

בעונת 2006/7 מונה שמיר לתפקיד מאמן הפועל ירושלים והחזיק בתפקיד במשך שנתיים כמעט במהלכן זכה בשני גביעים, אך פוטר לקראת סוף העונה השנייה. בעונת 2008/9 שימש כעוזר מאמן של דיוויד בלאט בדינמו מוסקבה וחזר לישראל בעונת 2009/10 לתפקיד מאמן בני השרון לשנתיים. בעונת בקיץ 2011 חתם בהפועל חולון ואימן את הקבוצה במשך שנתיים, במהלכן הגיע לחצי גמר הפלייאוף וחצי גמר גביע המדינה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully