וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' חתם לשנתיים במכבי תל אביב

26.6.2013 / 8:31

אחרי הספקות, הפורוורד ימשיך בצהוב לעונה שלישית ורביעית. בלאט מסופק: "דווין הוכיח שהוא מתאים הן כשחקן והן כאישיות"

עריכה: טל רזניק

צפו בסמית צולף 20 נקודות בניצחון מול קאחה

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר בצהוב. סמית/קובי אליהו

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית' חתם היום (רביעי) לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. סמית', שסיים שתי עונות במדים הצהובים, חותם לאחר עונה של 11.5 ו-4 ריבאונדים למשחק ביורוליג. בליגת העל העמיד סמית' ממוצעים של 13.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק.

המאמן דיוויד בלאט על החתימה: "בהרכבת הקבוצה זיהינו את הצורך והחשיבות בהמשכיות הסגל, תוך כדי חיזוקו לעונה הבאה כדי שנתחרה בצורה האופטימלית ברמות הכי גבוהות. בשנתיים האחרונות דווין הוכיח שהוא מתאים מאוד למועדון כמו מכבי תל אביב – הן כשחקן והן כאישיות – וכי יש לו את היכולת לצעוד איתנו למקומות גבוהים. אנחנו מאוד שמחים שהוא בחר להישאר צהוב כחול".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"לו את היכולת לצעוד איתנו למקומות גבוהים". בלאט/ברני ארדוב

מכבי תשאיר את סמית' למרות שבפניו הונחו לא מעט הצעות ממספר קבוצות. כזכור, בשבוע שעבר החלו הדיווחים לפיהם קובאן מתעניינת בשחקן כאשר הנשיא אנדריי ודישב אישר את ההתעניינות בשחקן, אולם במכבי החליטו להשאיר את סמית' לצידם של ריקי היקמן ושון ג'יימס כדי לא ליצור שינויים נרחבים מדי בסגל ולנסות לשמור על השלד מהעונה שעברה.

סמית', קלע בעונה החולפת 11.5 נקודות בממוצע במשחקי היורוליג, אך איכזב מאוד בסדרת ההצלבה מול ריאל מדריד, שבה מכבי הודחה בסוויפ משפיל ותרם רק 4.7 נקודות למשחק. בליגה המקומית סמית' רשם ממוצעים של 13.6 נקודות למשחק ו-5.6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully