וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס יחתום במכבי תל אביב תוך 48 שעות

25.6.2013 / 12:23

המתאזרח שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט ירוויח 650 אלף דולר על פני שנתיים. זוראן פלאניניץ' ופט קלאת'ס במו"מ

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי אלכס טיוס שכבר סיכם במכבי תל אביב, צפוי לחתום סופית תוך יומיים. על מועמדותו ועל הסיכום עם אלכס טיוס פורסם בוואלה! ספורט . בין הצדדים הועברה טיוטת חוזה, וטיוס יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. טיוס צפוי להרוויח 300 אלף דולר בעונה ראשונה ו- 350 אלף דולר בעונה השנייה.

בתוך כך, בנוסף לפט קלאת'ס שנמצא במו"מ, גורמים במכבי מספרים כי זוראן פלאניניץ', הרכז הקרואטי שסיים את חוזהו בחימקי מוסקבה, הוא אחד מהמועמדים החזקים בקבוצה, שבמכבי תל אביב עושים מאמצים רבים כדי לצרפו לקבוצה. הצהובים החלו במשא ומתן עם הגארד.

אלכס טיוס שחקן קאנטו. Ivan Korzhenevskiy, GettyImages
חוזר לישראל, וזה סופי. טיוס/GettyImages, Ivan Korzhenevskiy

גם שרונאס יאסיקביצ'יוס נמצא חזק על הכוונת של הצהובים. ישנם פערים קטנים בין הצדדים. בשיחות הטלפוניות המתקיימות עימו מבהירים לו במכבי כי הוא "לא ישמש כשחקן מרכזי בסגל" . הגארד הליטאי, אשר שוהה בחופשה במולדתו, הפך לשחקן חופשי לאחר שחוזהו בברצלונה הסתיים.

השחקן עצמו לא שולל את חזרתו למועדון מכבי תל אביב. גורמים בסביבתו אף מספרים כי "שאראס הרבה פעמים עד כמה הוא אוהב את מכבי ואת העיר תל אביב". המאמן דיוויד בלאט התנגד נחרצות לצירופו של יאסיקביצ'יוס בעונות הקודמות, אולם הנסיגה במעמדו של המאמן, כמו גם העובדה שבהנהלה סבורים כי חסר "שחקן שיופיע ולא יהסס במאני טיים", הופכת את הנחתתו של שאראס לרלוונטית מתמיד.

השחקן סובל מצלע שבורה לאחר שנפצע בשבועות האחרונים במהלך אחד המשחקים , ואף מספר לאנשים בסביבתו כי יש לו אף מחשבות על פרישה, אבל לפי גורמים בסביבתו לא מן הנמנע כי יאסיקביצ'יוס יגיע למכבי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זוראן פלאניניץ' שחקן חימקי מוסקבה מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב ביחד בקו האחורי? פלאניניץ' מול אוחיון/ברני ארדוב
שחקן ברצלונה בכדורסל, שרונאס יאסיקביצ'יוס. ברני ארדוב
במכבי הבהירו לו: "לא תשמש כשחקן מרכזי". שאראס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully