וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ' חתם לעונה אחת

החלוץ המונטנגרי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם על חוזה השאלה, עם אופציה לרכישה בתום העונה

הפועל חיפה מתחזקת: החלוץ המונטנגרי ז'רקו קוראץ' הצטרף רשמית לאחר שהושג סיכום כספי עימו והצדדים חתמו הלילה על החוזה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ז'רקו היה במו"מ מתקדם עם חיפה בימים האחרונים ,זאת לאחר שמרקו פאישאו הודיע שלא ישחק בחיפה למרות שחתם לכאורה בקבוצה. העסקה התבצעה באמצעות סוכניו של קוראץ', גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
ממשיך לחזק את הקבוצה. שלומי דורה/קובי אליהו

חיפה השאילה את קוראץ' מקבוצת זטה המונטנגרית, כאשר יש למועדון את האופציה להשלים את רכישתו של החלוץ בן ה-26 המתנשא לגובה של 187 סנטימטרים ונחשב למלך השערים של הליגה במונטנגרו. קוראץ יגיע לישראל ביום שישי ויוצג עם יתר שחקני החיזוק באימון הפתיחה. בהודעה הרשמית על הצטרפותו ציינו הבעלים יואב כץ והמאמן שלומי דורה שהם בטוחים שקוראץ' ישדרג את החלק ההתקפי של הקבוצה.

המונטנגרי יהיה הזר השלישי של חיפה אחרי החתמתם של נבוישה מרינקוביץ' וטאדאס קיאנסקאס. חיפה עשויה לצרף זר רביעי כשבשבוע הבא יחל להיבחן בקבוצה בלם ניגרי, אטאנדה גאניו אוגונג'בה. אם הניגרי, שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו, ירשים הוא יוחתם ויהפוך לזר הרביעי. ביום ראשון תחל הקבוצה את אימוניה כשבחיפה מקווים שעד אז יצליחו לסגור את הפרטים עם רן אבוקרט כשגם על גל אראל עדיין לא ויתרו במועדון.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך באדום? רן אבוקרט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully