וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן: "הגיע לי להיות שוער ראשון בקרית שמונה"

26.6.2013 / 7:00

רגע אחרי החתימה ברמת השרון, איתמר ניצן מדבר על העונות שעבר, על הרצון להתפוצץ על המגרש ומבהיר מדוע לא נשאר להילחם על מקומו: "לא יכולתי להרשות לעצמי עוד עונה של אולי"

בתחילת הקיץ, אחרי שדני עמוס הודיע שהוא מעוניין לעזוב את עירוני קרית שמונה, היה ברור לכולם שאיתמר ניצן, מי ששימש כשוער שני בשנתיים האחרונות במועדון הצפוני יתפוס את אפודת השוער הראשון. בקרית שמונה דיברו על הילד מהרצליה שהפך כבר לשוער מצוין ויקבל את ההזדמנות. גם ניצן היה בטוח שהוא יקבל את הצ'אנס והתכונן לאתגר הגדול בקריירה שלו, אלא שבשבועות האחרונים משהו השתנה במועדון.

העזיבה הסופית של עמוס כנראה עוררה פתאום את ראשי קרית שמונה, שהחליטו לעשות מעשה ולהנחית בחזרה את גיא חיימוב לקדנציה שנייה בקריה. ניצן שמע את כל ההתרחשויות וקיווה שמדובר רק בשמועות אלא שאז הגיע יום שבת האחרון, חיימוב חתם לארבע שנים וניצן הבין שהוא לא בתוכניות. איזי שרצקי עוד ניסה לשכנע את השוער להישאר ולהיאבק על מקומו, אבל ניצן החליט שנמאס לו. הוא יוצא לחפש בית חדש.

אתמול (שלישי) הוא חתם בעירוני רמת השרון וצפוי לשמש שם כשוער ראשון בעונה הקרובה. רגע לפני שהוא יוצא לדרכו החדשה, השוער התפנה לדבר על התוכניות, התקופה בקרית שמונה, המאבק עם עמוס והאמונה שהנה הוא תופס את המקום מאחורי הקורות וגם שולח מסר לכל החלוצים בליגה.

איתמר ניצן חתם בעירוני רמת השרון, יהיה השוער הראשון

גיא חיימוב חזר לקרית שמונה: "מקווה להשאיר את הקבוצה בטופ"

שחקן מכבי חיפה דלה ימפולסקי מול שוער עירוני קרית שמונה איתמר ניצן. אדריאן הרבשטיין
יוצא לדרך חדשה. איתמר ניצן/אדריאן הרבשטיין

איתמר, אתה מתחיל דרך חדשה בקריירה.

"האמת היא שאני מאוד מתרגש. זה מקום חדש וזה תמיד מאתגר לעבור למקום ולהצליח בו. אני מאוד שמח מהחתימה שלי ברמת השרון".

בינתיים, בעיקר דיברו על איתמר ניצן, עכשיו תצטרך להוכיח. אתה מרגיש מוכן?

"אני מרגיש מוכן. הוכחתי גם בשנה שעברה שמתי ששיחקתי ומתי שהיו צריכים אותי הייתי שם. יש את אימוני טרום העונה ויש את צוות המאמנים שיכין אותי, אני בטח לא מודאג. אני מרגיש בשל כבר כמה שנים ומת להתפוצץ על המגרש".

אחרי העונה המוצלחת של רמת השרון יהיה עליכם לחץ העונה.

"לא יודע מה הכוונות ומה המטרות של הקבוצה עדיין, אבל אני אעשה הכול ואתן את המקסימום בכל משחק. שיחקתי במעמדים גדולים בקריירה שלי וכמו שאני מכיר את עצמי אני אקח את הלחץ לכיוון חיובי".

מה מבטיח לך שתהיה שוער ראשון ברמת השרון?

"דיברו איתי ואני מבין שהכיוון שאני אהיה שוער ראשון. כמובן שאני אצטרך להוכיח את עצמי".

חיכית הרבה זמן לרגע הזה

"כן. הגיע הזמן שאני אשחק, לא? חיכיתי שנתיים שלמות שלא שיחקתי רציף כדי להיות שוער ראשון בליגת העל".

שוערי עירוני קרית שמונה דני עמוס עם איתמר ניצן. ג'יליס
"לא מפחד מאתגרים, הייתי במאבק עם דני שנתיים. איתמר ניצן עם דני עמוס/ג'יליס

לפני שנתיים או שלוש כבר דיברו עלייך כשוער הבא, למה נעצרת?

"נעצרתי כי המזל לא היה לצדי. אם הייתי מקבל את הצ'אנס הייתי מוכיח מה אני שווה. קרה מה שקרה ולא שיחקתי, אבל כל עכבה לטובה".

עכשיו אתה חוזר גם לאזור המגורים שלך ולחברים.

"זה לא קשור. יש לי חברים בצפון וגם במרכז, וגם כשהייתי בצפון הגעתי במרכז פעם בשבוע. לא מפריע לי להיות רחוק".

יש כאלה שיגידו שיצאת פחדן שלא נשארת להיאבק מול חיימוב על המקום.

"אני אגיד עכשיו את מה שאמרתי לאיזי כשהוא אמר לי להישאר ולהילחם: אין לי שנה לבזבז ואולי לשחק. אני לא מפחד ממישהו או מאתגרים. הייתי במאבק עם דני שנתיים ואולי לא ראו את זה כלפי חוץ, אבל היינו במאבקים ספורטיביים כל אימון ואימון וכל משחק ומשחק. מי שהיה צריך לראות, ראה אותי. לא יכולתי להרשות לעצמי עוד עונה של אולי. עוד עונה של חוסר ודאות".

נשמע שאתה מאוכזב.

"אני חושב שהגיע לי להיות שוער ראשון בקרית שמונה. אנשים יודעים מי אני וציפיתי שאני אקבל את הצ'אנס אחרי שנתיים שהייתי שוער שני והייתי באמת טוב, אבל בכדורגל אין דבר בטוח. אני שייך לקרית שמונה, אוהב את המקום ויש לי חברים טובים שם, ככה שהקשר שלי לא ייגמר איתם כל כך מהר. אני לא מצטער על העובדה שהגעתי לקרית שמונה".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
איתמר ניצן: "אמרתי לאיזי: אין לי שנה לבזבז". איזי שרצקי/ברני ארדוב

אולי עוד תגיע לקרית שמונה דרך הדלת הראשית?

"יכול להיות. אי אפשר לדעת מה קורה ביום שאחרי בכדורגל. הכול נזיל כמו מים, אי אפשר לדעת כלום. אני חי את היום וחי בהווה ולא חושב יותר מדי קדימה. אין אצלי כזה דבר תכנונים ודברים אחרים, אני בא כדי להיות שוער טוב ולעזור לקבוצה שלי".

ובכל זאת, רמת השרון זו רק מקפצה לעתיד?

"לא יכול לחשוב כל כך קדימה. אין לי את הפריבילגיה. אני קודם כל צריך לתת עונה טובה ברמת השרון. מה שהיה מת מבחינתי. אין לי כעס על אף אחד ואפילו לא על קרית שמונה, אני רואה בכל דרך שאני הולך בה הרפתקאה ומשהו ללמוד ממנו. אני תמיד אלמד: למדתי בקרית שמונה, בהפועל תל אביב ואני אלמד ברמת השרון".

לסיכום, איזה שוער נוכל לראות השנה?

"אני מאוד מקווה שהשנה אני אראה את מה שאני שווה. אני אתן את כל כולי, וכשאני אומר את זה אני מתכוון עד טיפת הדם האחרונה. מי שמכיר אותי יודע מה זה אומר".

שוער עירוני קרית שמונה, איתמר ניצן. אדריאן הרבשטיין
המטרה: לתת עונה טובה בעירוני רמת השרון, ואולי לחזור מהדלת הראשית לקרית שמונה. איתמר ניצן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully