וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הורחקה מאירופה לשנתיים, בשיקטאש לשנה

בתום חקירת פרשת הטיית המשחקים מ-2011, אופ"א השעתה את הקבוצות הטורקיות. בורסאספור תחליף את פנר בצ'מפיונס

עונשים כבדים לקבוצות הטורקיות במפעלים האירופים. אופ"א השעתה את פנרבחצ'ה לשנתיים, על הטיית משחקים מ-2011. ההרחקה היא לשתי עונות (בעונה הקרובה, כלומר, לא תשתתף פנר בליגת האלופות; בורסאספור שסיימה רביעית בטורקיה תחליפה בשלב פלייאוף של המפעל). השנה השלישית בעונש תהיה על תנאי, למשך חמש השנים הבאות. אותה שנה עשויה להיות מומרת בקנס.

בארגון חקרו במשך זמן רב תיק הטיית משחקים בליגה הטורקית, כשהמשחקים המדוברים שוחקו ב-2011. לחקירה זומנו לפחות חמישה בכירים במועדון הטורקי - נשיא פנר, עזיז ילדרים, בנוסף לחברי הדירקטוריון אלדין ילדרים, ממט שקיפ מוסטרוגלו, אילהאל יוקסל אקסיגלו וקמיל טורהאן. מוקדם יותר היום השעה בית משפט טורקי שלושה חברי הנהלה מהקבוצה.

עזיז יילדרים נשיא פרבחצ'ה עם המאמן לואיס ארגונייס. Ibrahim Usta, AP
ממשיכים לשלם. יילדרים/AP, Ibrahim Usta

גם בשיקטאש נענשה על חלקה באותה פרשה. המועדון יושעה רק לעונה אחת, ועל כן בעונה הקרובה לא ישתתף בליגה האירופית. הקבוצה כבר הודיעה שתגיש ערעור תוך שלושה ימים. קייסריספור שסיימה חמישית בליגה הטורקית, תחליף את בשיקטאש בליגה האירופית.

יש לציין שפנרבחצ'ה לא השתתפה במפעלים האירופים גם בעונה החולפת, בעקבות אותה פרשה. בשיקטאש לא שיחה באירופה העונה בגלל קשיים כלכליים.

41 קבוצות באיטליה נחשדות בהעלמת מס והלבנת הון

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

דירק קאוט שחקן פנרבחצ'ה חוגג. רויטרס
ימשיך להתרכז בליגה. דירק קאוט, פנרבחצ'ה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully