וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני עדיין רוצה לשפר כמה דברים"

המדורג ראשון עבד קשה מול מאייר. רובסון חוגגת: "אני עדיין נרגשת". סיכום היום, כולל ההריון של הטניסאית הגרמניה

תמונת היום

צופים בטורניר ווימבלדון. רויטרס
בצל החשש לגשם שידחה את המשחקים, השמש הפציעה בווימבלדון ואפשרה לכמה אוהדים לתפוס קצת צבע על הדשא/רויטרס

נתוני היום

* במערכה הראשונה מול מריה קירילנקו, לורה רובסון ביצעה אפס שגיאות בלתי מחויבות.

* רובסון הפכה לבריטית הראשונה שמנצחת מדורגת טופ 10 בווימבלדון מאז סם סמית' ב-1998.

* מבין שמונה הניצחונות של לורה רובסון בטורנירי גרנד סלאם, ארבעה היו מול מדורגות (כולל היום על מריה קירילנקו המדורגת עשירית), בעוד היא עצמה מעולם לא הייתה מדורגת.

* תמירה פאשק, המדורגת 28 בטורניר שהגיעה אשתקד עד רבע הגמר, הודחה בסיבוב הראשון ותצא מהמאיה הראשונה בדירוג הקרוב.

* בגיל 35 ו-83 ימים, טומי האס הפך למנצח המבוגר ביותר במשחק יחידים בווימבלדון מאז פבריס סנטורו הצרפתי (36 ו-196 ימים) בסיבוב הראשון של הטורניר ב-2009.

* נובאק דג'וקוביץ' שוב ניצח בשלוש מערכות חלקות. זו הפעם ה-11 ברציפות שהוא עושה זאת בסיבוב ראשון של טורניר גרנד סלאם (כולל פרישה אחת).

טומי האס טניסאי גרמני. רויטרס
ממשיך לעשות חיים. האס/רויטרס

ציטוטי היום

נובאק דג'וקוביץ' פתח את המסע שלו אל עבר התואר עם 3:6, 5:7, 4:6 על פלורן מאייר. "זה היה עונג גדול לשחק במגרש המרכזי מול אצטדיון מלא", אמר המדורג ראשון בעולם. "פלוריאן היה יריב טוב מאוד עם הרבה איכויות, הוא שחקן דשא טוב, כך שנאלצתי לעבוד קשה. עדיין יש דברים שהייתי רוצה לשפר, הייתי יכול להגיש טוב יותר, אבל זה נורמאלי לסיבוב הראשון ואני עדיין מחפש את הקצב שלי".

אחרי הזכיה ברולאן גארוס, סרינה וויליאמס המשיכה באותו קצב כשגברה על מנדי מינלה הלוקסמבורגית 1:6, 1:6 תוך פחות משעה. "הייתי קצת חלודה משום מה", אמרה המדורגת ראשונה. "אני לא מרגישה כאילו שיחקתי את הטוב ביותר שלי". כשנשאלה האם היא ומריה שראפובה שוב חברות, השיבה האמריקאית: "אנחנו משחקות בימים הפוכים, אז לא יוצא לנו להתראות יותר מדי".

הגיבורה של הממלכה היום היתה לורה רובסון, שהדיחה את המדורגת 10 מריה קירילנקו עם 3:6, 4:6 מרשים מאוד. "אני עדיין נרגשת", הודה הבריטית הצעירה בסיום. "אפילו בנקודה האחרונה לא ידעתי אם החבטה שלי היתה טובה או לא. זה היה ניצחון גדול מול הקהל הביתי שלי, וכל ניצחון גדול נותן לי ביטחון ככה שאגיע למשחק הבא מאוד מרוכזת".

טומי האס נשאל האם יוכל לזכות בטורניר. "תמיד צריך מטרות וחלומות. זו תישאר מטרה ככל שאני אשחק טניס. אם לא, מה הטעם לשחק? אז אני פשוט אעלה על המגרש ואשחק הכי טוב שאני יכול, אנסה לנצח, ואז נראה לאן זה יקח אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עדיין יש עבודה. דג'וקוביץ'/רויטרס

סיפור היום

טטיאנה מריה הגרמנייה (115 בעולם) אומנם הודחה אתמול בסיבוב הראשון בווימבלדון, אחרי שהובסה 6:1, 6:0 מול סו וויי סייה מטייוואן. עם זאת, הטניסאית (טטיאנה מאלק, בשם נעוריה) בת ה-25 גילתה אחרי ההפסד סוד מעניין. "אני בהיריון", חשפה היום, "רציתי לשחק בווימבלדון כי זה טורניר מיוחד, ותמיד נהניתי לשחק כאן. אני שמחה שהרופא אישר לי לשחק, וכבר מצפה בקוצר רוח לחזור לכאן". הטניסאית ודאי תשאב עידוד מסיפוריהן של טניסאיות כמו קים קלייסטרס ולינדזי דאונפורט, שחזרו למגרשים אחרי היריון ועדיין הצליחו לרשום קריירה נהדרת.

הטניסאית הגרמניה טטיאנה מריה. GettyImages
מזהים משהו? טטיאנה מריה/GettyImages

לשים לב מחר ל...

סטיב דארסי, אלא מה? הבלגי (135 בעולם) שסיפק את אחת ההפתעות הגדולות ביותר בסבב הגרנד סלאם בשנים האחרונות אמש (שני) ינסה להראות שהיכולת המדהימה מול רפאל נדאל לא היתה סטיית תקן. דארסי בן ה-29 מעולם לא עבר את הסיבוב השני בווימבלדון, ומחר הוא ינסה לשנות זאת כשיפגוש את לוקאש קובוט הפולני (119), שחיסל בסיבוב הראשון את החלומות של איגור אנדרייב.

סטיב דארסי טניסאי בלגי. AP
מה עוד יש לך להראות לנו? דארסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully