וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: רוני בוסאני חתם לעונה נוספת

25.6.2013 / 15:10

כצפוי, המאמן שהגיע באמצע העונה שעברה ממשיך: "מודה להנהלה שהביעה בי אמון". מאמצים להשאיר גם את ניצן חנוכי

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שלישי) כצפוי על המשך דרכו של המאמן רוני בוסאני לעונה הבאה. בוסאני קיבל מסרים מהנהלת הקבוצה על המשך דרכו עוד במהלך סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל אילת, אך עד אמש, כשנפגש עם ראשי המועדון, לא חתם על חוזה חדש. ביחד עם המאמן ימשיכו העוזרים הוד בן הרצל ואיי ג'יי מיטניק וכמו כן גם מאמן הכושר אור שוורץ. בוסאני אמור להמריא בעוד שבועיים לליגת הקיץ בלאס וגאס שם יצפה בשחקנים זרים שעשויים להצטרף בעונה הבאה.

"אני באופן אישי מאד שמח להמשיך עונה נוספת במכבי ראשון לציון ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת", אמר המאמן בהודעה לעיתונות שהוציאה הקבוצה, "אני מודה להנהלת הקבוצה שהביעה בי אמון. כעת פנינו לבניית קבוצה אטרקטיבית וחזקה". היו"ר יצחק פרי הוסיף: "למכבי ראשון לציון חשובה מאד ההמשכיות וזה מקבל ביטוי במינוי המאמן ויקבל ביטוי גם באשר לשחקנים. אנו בהנהלה שביעי רצון מעבודתו של רוני בוסאני במהלך העונה הקודמת וכמובן שנעניק לו גיבוי מלא גם בעונה הבאה".

רוני בוסאני מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"פנינו לבניית קבוצה אטרקטיבית וחזקה". בוסאני/ניב אהרונסון

בוסאני חזר באמצע העונה שעברה לקדנציה שלישית על הקווים של ראשון לציון לאחר שאימן אותה לראשונה בעונת 95/96, והוביל את הקבוצה למקום החמישי. לאחר שלא סיים את העונה שלאחר מכן חזר לתפקיד בתחילת עונת 2000/1 כשהחליף את חנן קרן והציל את הקבוצה מירידת ליגה. מלבד ראשון לציון, אימן בוסאני גם בגבעת שמואל, הפועל תל אביב, רמת השרון, אליצור אשקלון ועירוני נהריה - תחנתו האחרונה, אליה הגיע לקראת עונת 2007/8 והוביל את הקבוצה אל הפיינל פור.

בראשון לציון יעשו מאמצים בימים הקרובים על מנת להחתים את ניצן חנוכי ובכך להתקרב לסגור את הסגל הישראלי של הקבוצה. בחנוכי מעוניינות גם בני הרצליה, מכבי חיפה והוא צפוי להיות ברשימת המועמדים גם של הפועל ירושלים כך שלא מדובר במטרה קלה. מלבד חנוכי ימשיכו בכתום אור סולומון, שון דאוסן, עמית בן דוד והסנטר דניאל איידן שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully