וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי רוברדו: "צריך להודות לנדאל על כל מה שהוא עשה"

עולם הטניס הגיב להדחה הסנסציונית של הספרדי: "הוא רק בן אדם, אבל עדיין פנומן". וגם: כל ההפתעות הגדולות של ווימבלדון

כל מי שחיפש סיבה (למה בכלל צריך לחפש) לצפות השנה בטורניר הטניס החשוב בעולם, טורניר ווימבלדון כמובן, קיבל אותה אמש (שני) בהילוך מהיר וגבוה. כבר אחרי כמה שעות של טניס על הדשא באול אינגלנד קלאב נפלה אחת ההפתעות הגדולות ביותר בתולדות הטורניר, כאשר סטיב דארסי הבלגי העיף את המדורג חמישי בטורניר ואלוף הרולאן גארוס הטרי רפאל נדאל בשלוש מערכות חלקות בסיבוב הראשון.

עבור השור ממאיורקה מדובר בהדחה שנייה מוקדמת ברציפות בווימבלדון, לאחר שבשנה שעברה הוא נכנע בסיבוב השני לצ'כי לוקאש רוסול. באנגליה מיהרו להיזכר סנסציות עבר דומות שאירעו בווימבלדון, לאחר שנדאל ספג הפסד ראשון בקריירה בסיבוב ראשון של גרנד סלאם וראשון אחרי 22 ניצחונות רצופים בכלל.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
אחת ההפתעות הגדולות שנראו. נדאל מתוסכל/AP

בין הפתעות העבר של רשת "סקיי ספורטס" ניתן למצוא את הניצחון של האמריקאי צ'רלי פאסרל על האלוף והמדורג 1 הספרדי מנואל סנטנה בסיבוב הראשון של 1967, את זה של הבריטי רוג'ר טיילור על רוד לייבר האגדי בשמינית הגמר של 1970, את ההפסד של בוריס בקר, אלוף פעמיים ברציפות, כבר בסיבוב השני של 1987 מול פיטר דוהאן האוסטרלי הניצחונות המדהימים של ריצ'רד קראייצ'ק (1996) וג'ורג' באסטל (2002) מול מלך הדשא פיט סמפראס, את איבו קרלוביץ', שחיסל ב-2003 בסיבוב הראשון את האלוף המכהן לייטון יואיט ולקינוח, את ההפסד של נדאל בעונה שעברה.

מספר שחקנים בסבב נדרשו אף הם להגיב על ההפסד של נדאל. אנדי מארי, שראה איך יריב אחד אפשרי בדרך אל התואר נופל מוקדם מהצפוי, אמר: "בוודאי שזה מפתיע, אבל זה לא ממש רלוונטי כרגע. היציבות של רפא, פדרר ודג'וקוביץ' בגרנד סלאמים בחמש-שש השנים האחרונות היא מדהימה ויהיה להם קשה לשמור עליה לנצח. בתור חובב טניס, ברור שאני מאוכזב שרפא בחוץ, כי כיף לראות אותו משחק, אבל אני לא כאן כדי לדאוג לאחרים".

בן ארצו של נדאל, טומי רוברדו, יצא להגנתו: "צריך להודות לרפא על כל מה שהוא עושה. הוא רק בן אדם והיה לו יום רע, אבל זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד וזה לא מוריד שום דבר ממה שהוא, פנומן אמיתי, אחד הגדולים בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully