וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: בריאן שואו מונה למאמן דנבר

שחקן העבר עובר לקדמת הבמה לאחר עשר שנים כעוזר. דיווחים: ממפיס תודיע על מינויו של ג'ורגר למאמן, ריברס קרוב לקליפרס

עונת ה-NBA הסתיימה רק לפני מספר ימים, אך סבבי המינויים כבר החלו, כמו גם השמועות המאסיביות על טריידים שהולכים ונרקמים להם. דנבר הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) על מינוי מאמן חדש: בריאן שואו. שחקן העבר, שמאז הפרישה ב-2003 שימש כעוזר מאמן בלייקרס ובאינדיאנה, יעמוד על הקווים לראשונה כמאמן ראשי. אחרי שלפני מספר שבועות שמועות רבות קשרו אותו למשרת המאמן בברוקלין או באורלנדו, דווקא דנבר עטה על המציאה.

מאמן דנבר נאגטס בריאן שואו. AP
הזדמנות ראשונה כמאמן ראשי. שואו/AP

שואו אישר את החתימה, ואמר לרשת ESPN: "אני כל כך מעריך את ההזדמנות הזאת ואת האמונה שיש לראשי דנבר בי. חיכיתי לזה הרבה זמן. האנשים הטובים ביותר הכינו אותי לרגע הזה שבו אהפוך יום אחד למאמן ראשי, ועכשיו כבר מצפה לזה בכיליון עיניים".

שואו יירש את ג'ורג' קארל, שפוטר באופן מפתיע למדי ולאחר שנבחר לתואר מאמן העונה ב-NBA. הנאגטס נראו נהדר בעונה החולפת ורשמו 57 ניצחונות בעונה הסדירה, אך נחלו מפלה בפלייאוף כשהודחו כבר בסיבוב הראשון על ידי גולדן סטייט. "אני מנסה להסתכל על זה בצורה חיובית", אמר שואו בהתייחס לעובדה שיחליף מאחורי הקווים את אחד מהמאמנים המוערכים בליגה. "אנסה לשמור ולהמשיך את הדרך שג'ורג' קארל התווה ולשפר את מה שהיה טעון שיפור. אני רוצה גם להטביע את החותם שלי על הקבוצה ולמצוא את הקומבינציות הנכונות מבחינת השחקנים".

דייב ייגר. AP
יחליף את ליונל הולינס. ג'ורגר/AP

לא רק דנבר מצאה מאמן: על פי דיווחים שונים בארצות הברית, ממפיס תודיע בקרוב על מינויו של דייב ג'ורגר. ג'ורגר, בן 39 בלבד, שימש בעונה שעברה כעוזרו של ליונל הולינס ויקודם כעת למרכז הבמה. גם ממפיס, כמו דנבר, סימנה שמות מנוסים יותר לעמדת המאמן, כמו ג'ורג' קארל או אלווין ג'נטרי, אך בסופו של דבר שמה מבטחה במאמן הצעיר שגם הוא יקבל הזדמנות ראשונה כמאמן ראשי ב-NBA. המאמן צבר ניסיון כמאמן ראשי בליגת הפיתוח של ה-NBA שם זכה בחמש אליפויות.

ג'ורגר הגיע לממפיס לראשונה כחבר בצוות המקצועי ב-2007, וב-2011 קודם תחת הולינס לעמדת עוזר המאמן. הוא יקבל לידיו את הקבוצה במצב טוב למדי, ולאחר שהעפילה בעונה החולפת לגמר המערב שם הפסידה בסוויפ 4:0 לסן אנטוניו.

מאמן בוסטון סלטיקס דוק ריברס. AP
המעבר לקליפרס הולך ומתקרב. ריברס/AP

שמועות וחדשות מרחבי הליגה

* החתמתו של דוק ריברס בקליפרס היא רק עניין של זמן. על פי דיווחים בארצות הברית, מה שמפריד בין הצדדין כעת הוא מספר סעיפים קטנים בחוזה, שמוערך בכ-21 מיליון דולר לשלוש שנים. בימים הקרובים צפויה הודעה רשמית, ובכל מקרה ריברס יעזוב את בוסטון לאחר תשע שנים כמאמן ראשי.

* פורטלנד דחתה את הצעתה של קליבלנד, שניסתה להעביר אליה את למרקוס אולרידג' בתמורה לבחירה הראשונה והבחירה ה-19 בדראפט הקרוב.

* שיקאגו רוצה לבצע טרייד על הפורוורד לואל דנג. הבולס כבר נמצאים במשא ומתן עם וושינגטון, ומבקשים לקבל תמורתו את הבחירה השלישית בסיבוב הראשון של הדראפט הקרוב. גם קליבלד כבר התעניינה אצל שיקאגו לגבי דנג.

* עוד בזמן מצעד האליפות של מיאמי אתמול, התייחס דווין וויד למה שעתיד לבוא ב-2014, אז חוזהו עם ההיט יפוג. "עוד לא דיברנו על שום דבר. כרגע, אנחנו עדיין בעיצומה של תקופה היסטורית. אנחנו לא רוצים לראות את זה נגמר". אגב, גם עתידו של ריי אלן עמד על הפרק. הצלף אמור להודיע למיאמי עד יום ראשון הקרוב האם הוא נשאר או לא. "כולם יכולים לדבר, אבל הוא חוזר, זה בטוח", הצהיר כריס בוש.

דווין וויד שחקן מיאמי היט. GettyImages
לא מתכוון ללכת לשום מקום. וויד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully