וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלרואי כהן יעבור לבית"ר ירושלים?

טביב יבקש להשאילו מהאדומים, שרוצים לשחררו. במועדון מקווים לסגור את עסקת עמוס. דגני בדרך, גם אזולאי יצטרף?

האם אלרואי כהן בדרך לבית"ר ירושלים? על פי גורמים בהפועל תל אביב, קבוצתו הבאה של הקשר תהיה היריבה המושבעת מהבירה. לאחר שאלי טביב החל לנהל בפועל את בית"ר, זאת למרות שעדיין לא קיבל את אישור הוועדה להעברת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל, נראה שהבעלים החדש יחד עם המאמן הטרי של בית"ר, אלי כהן, החלו לבנות את הקבוצה, והשם הלוהט הראשון הוא אלרואי כהן.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יעדיף את בית"ר על פני ההצעה הנוספת מליגת העל. אלרואי כהן/מגד גוזני

הפועל תל אביב רוצה להשאיל או למכור את הקשר, וכבר היו גישושים מצד בית"ר בנושא. נראה כרגע שבית"ר תבקש להשאילו ותהיה מוכנה לשלם נתח גדול ממשכרתו אבל לא את כולה. הקשר עצמו מחזיק בעוד הצעה מליגת העל, אך נראה שגם הוא יהיה מעוניין לעבור לבירה ולהיאבק על המקום בפלייאוף העליון עם בית"ר.

מעבר לכך, בהפועל לא ממש מתרגשים מהעובדה שהחלוץ טל בן חיים בדרך למכבי תל אביב. בהפועל מרוצים מהסכומים שעסקה כזו תכניס למועדון, שכן היא תחסוך את משכרותו של בן חיים שמעורכת במיליון 400 שקל ברוטו לעונה ועוד תקבל כ-400 אלף יורו על מכירתו ובסכומים הללו אמרו היום בהפועל שיחזקו את הקבוצה לפחות בעוד שני שחקנים לא פחות טובים.

בהפועל תל אביב מעריכים גם כי עסקת העברתו של דני עמוס למועדון תיסגר עד סוף השבוע. האדומים עדיין מנסים לגשר על הפערים הקטנים מול עירוני קרית שמונה בנוגע לאחוזים על מכירה עתידית, וגם על פערים קטנים מול השוער עצמו.

בנושא אחר, הבעלים חיים רמון ייפגש בצהרי יום שלישי עם נשיא מכבי חיפה יעקב לשחר לדון במספר שחקנים. על הפרק יעמוד המעבר האפשרי של אוראל דגני לאדומים וכן שלומי אזולאי בו מעוניין המאמן בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully