וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד האליפות של מיאמי: לברון התיז, דאנקן הוקנט

400 אלף שטפו את רחובות מיאמי במצעד המסורתי, אלפים השכימו קום ורק לברון הגיע חמוש וחגג עם סיגר. צפו בחגיגות

אחרי שלגמו כמות אדירה של אלכוהול בבר מקומי, חגיגות האלופות של שחקני מיאמי היט הגיעו היום (שני) לשיאן, עם מצעד האליפות המסורתי שנערך בעיר. אז אמנם מדובר באליפות שנייה ברציפות, אך עושה רושם שלפחות עבור הקהל הרחב בסאות' ביץ' זה לא ממש שינה. אלפים רבים של אוהדים הצטופפו ושטפו את הרחובות במיאמי, בעוד לברון, וויד וחבריהם נישאו על כפיים, או יותר נכון על אוטובוס האליפות, בדרך לסיבוב נוסף של חגיגות, מהרחובות ועד האמריקן איירליינס ארנה.

צפו בלברון מדבר במהלך המצעד

בעונה שעברה, על פי הערכות, לא פחות מ-400 אלף איש צבאו על רחובות מיאמי באותו מצעד בדיוק, והמספרים לא היו רחוקים גם הפעם. אוהדת אחת, למשל, סיפרה כי השכימה קום בשעה מוקדמת לפנות בוקר כדי לתפוס מקום טוב ממנו תוכל להתקרב למסלול הנסיעה של שחקני ההיט. כשהגיעה למקום, גילתה עוד מאות אנשים שנהגו כמוה. לאמריקן איירלינס ארנה הותרו להיכנס רק מי שהחזיק במנוי עונתי, ונוצר מצב סוריאליסטי: בעוד הרחובות התמלאו באוהדים נלהבים שרק ביקשו להיות קרובים לגיבורי העיר, האולם הביתי נותר חצי ריק.

ואחרי הניסיון של העונה שעברה, גם שחקני מיאמי הפיקו לקחים: הפעם, הם התייצבו לאירוע כשהם חמושים. מייק מילר עלה לקדמת האוטובוס עם אקדח מים וירה בו לכל עבר. לברון ג'יימס ירה ספריי שלג לעבר האוהדים שעמדו בגשר סמוך ומיד הסתתר מתחת לגשר בכדי לא לקבל ריקושטים. עוד קודם לכן, קינג ג'יימס העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו בו הוא מעשן סיגר ומחייך לכל עבר.

מבט נוסף מהאוטובוס של שחקני מיאמי

"להיות חלק משושלת כזו גדולה זה דבר בלתי ייאמן. כל האוהדים הללו עשו כל כך הרבה למעננו, כך שלעמוד כאן ולחגוג איתם זה המעט שאפשר לעשות כדי להראות את ההערכה שלנו. עוד לא הצלחתי לעכל לגמרי את מה שהצלחנו להשיג. ראיתי כל כך הרבה גמרי NBA כילד, ועכשיו להיות חלק מזה זה מדהים. בגלל זה הגעתי לכאן. אין יותר טוב מזה", לברון הספיק לומר.

ואיך אפשר בלי קצת שמחה לאיד? אוהדי מיאמי ניצלו את ההזדמנות כדי להקניט את סן אנטוניו. אוהדים הניפו שלט גדול: "ברוכים הבאים למסיבת הפרישה של טים דאנקן".

מצעד האליפות של מיאמי היט. AP
ורק האמריקן איירליינס ארנה נותר מיותם/AP
לברון ג'יימס במצעד האליפות של מיאמי. Marc Serota, GettyImages
הפעם הוא הצטייד מראש. לברון מתיז מים על אוהדים/GettyImages, Marc Serota
שחקני מיאמי במצעד האליפות. Marc Serota, GettyImages
קהל משולהב, שחקנים רוקדים בקדמת האוטובוס/GettyImages, Marc Serota
שחקני מיאמי במצעד האליפות. Marc Serota, GettyImages
גם וויד חוגג/GettyImages, Marc Serota
מצעד האליפות של מיאמי. Marc Serota, GettyImages
מצעד האליפות של מיאמי/GettyImages, Marc Serota

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully