וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנה לוולה של ואן באסטן: השערים היפים במשחקי גמר

הכדור שהפתיע את דייויד סימן, רגע השיא של של לארס ריקן וכמובן זינדין זידאן. לכבוד ואן באסטן: שערי הגמר הגדולים

גמר המונדיאל, 21 ביוני 1970 - קרלוס אלברטו

אחד הגמרים הגדולים בתולדות הגביע העולמי סיפק גם את אחד השערים היפים בתולדות המונדיאל. ברזיל של פלה הלהיבה יותר מ-100 אלף צופים באצטדיון אצטקה במקסיקו, ובדקה ה-86 נעץ המגן קרלוס אלברטו את המסמר האחרון, אחרי התקפה ארוכה ומסוגננת בסיומה פלה השאיר לו כדור והוא ירה עם כל הלב לרשת. קלאסיקה.

גמר המונדיאל, 11 ביולי 1982 - מרקו טארדלי

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בגמר בסנטיאגו ברנבאו, איטליה פשוט התפוצצה על מערב גרמניה ודהרה לגביע עולמי ראשון אחרי 44 שנים. פאולו רוסי כיכב ודינו זוף הפך למבוגר ביותר שזוכה במונדיאל, אבל רגע השיא של הגמר היה כל כולו של מרקו טארדלי, שהקפיץ מימן לשמאל ובעט תוך כדי נפילה לרשת. החגיגה שלו הייתה מרגשת לא פחות.

גמר היורו, 25 ביוני 1988- מרקו ואן באסטן

הרגע הכי גדול בקריירה של החלוץ ההולנדי למוד הפציעות. הולנד זכתה באליפות אירופה עם ניצחון 0:2 על ברית המועצות, כשאת הדובדבן על הקצפת היה הוולה המפורסם של ואן באסטן, שהפציץ לפינה הרחוקה מזווית בלתי אפשרית בצד ימין וסיים כמלך שערי הטורניר.

גמר גביע האלופות, 20 במאי 1992 - רונאלד קומאן

עוד מבקיע הולנדי, הפעם בלם. ברצלונה סוף כל סוף הניפה לראשונה בתולדותיה את גביע האלופות, וזה קרה באצטדיון וומבלי, בזכות בעיטה חופשית נהדרת של קומאן בדקה ה-112 של ההארכה. קומאן, שבניגוד למנהגו ירה כדור חזק ולא סובב, נכנס רשמית להיסטוריה. ברצלונה זכתה מאז בעוד שלוש אליפוית אירופה.

גמר ליגת האלופות, 18 במאי 1994 - דיאן סאביצ'ביץ'

האצטדיון האולימפי באתונה היה המקום בו הדרים טים של ברצלונה התפרקה לרסיסים. בתפקיד המפרק: דיאן סאביצ'ביץ'. המונדיאל סחף את מילאן ל-0:4 מהמם על החבורה של יוהאן קרויף, והיה חתום על השער היפה של המשחק עם הקפצה נהדרת מהקצה הימני של הרחבה.

גמר גביע המחזיקות, 10 במאי 1995 - נעים

דייויד סימן פיתח לעצמו במהלך הקריירה יכולת מופלאה לספוג שערים נדירים. בגמר גביע המחזיקות ב-1995 היה רגע כזה. זה קרה בדקה ה-119 של ההארכה, כשארסנל וסראגוסה היו ב-1:1 ובדרך לפנדלים. אלא שאז מרטין קיאון הרחיק רע והקשר הספרדי נעים הפתיע אותו בבעיטה מרהיבה מ-45 מטרים. לא נעים.

גמר ליגת האלופות, 28 במאי 1997 - לארס ריקן

ילד הפלא הנעלם של הכדורגל הגרמני נכנס כמחליף בגמר ההיסטורי של דורטמונד מול יובנטוס, ובנגיעה הראשונה שלו קבע 1:3 והכריע את הגמר עם הקפצה אומנותית מעל אנג'לו פרוצי המופתע.

גמר ליגת האלופות, 15 במאי 2002 - זינדין זידאן

השער הכי זכור בגמרים של ליגת האלופות ולבטח הגדול בקריירה של כוכב העל הצרפתי. זידאן סיים עם בעיטת יעף מדהימה, אבל ההתקפה כולה הייתה משובחת. סנטיאגו סולארי ביצע דאבל פס בצד שמאל עם רוברטו קרלוס שהקפיץ בנגיעה... ואז הגיעה מ-16 מטרים השמאלית הבלתי נשכחת של זיזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully