וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד סלימה וונדררס או חזאר לנקראן

הגרלת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית: הירוקים ייצאו למלטה או לאזרבייג'אן. בנאדו ייפגוש את ג'ון טושאק על הקווים?

מכבי חיפה שסיימה את העונה החולפת במקום השני בליגת העל, הוגרלה היום לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. הירוקים ישחקו נגד המנצחת בסיבוב הראשון של המוקדמות במפגש הכפול בין סלימה וונדררס המאלטזית לחזאר לנקראן מאזרבייג'אן. השתיים תפגשנה ב-4 ביולי וב-11 ביולי, ולאחר מכן הירוקים יידעו נגד איזו קבוצה הם ישחקו. המשחק הראשון יתקיים בחיפה.

המאמן, אריק בנאדו אמר לאתר הרשמי: "ננצל את העובדה ששתי הקבוצות תשחקנה זו מול זו כדי לעקוב אחריהן וללמוד אותן היטב. נגיע מוכנים ונעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא".

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לצד עוזרו, אורי אוזן. אדריאן הרבשטיין
בוודאי מעדיפים את סלימה וונדררס. אורי אוזן ואריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה עדיין לא יודעת איזו קבוצה תעלה נגדה למשחק הראשון בישראל ב-18 ביולי וזהות היריבה שלה כאמור תתברר רק שבוע לפני כן. הירוקים יעדיפו שסלימה וונדררס תדיח את חזאר לנקראן, אבל כך יקרה, זו תהיה הפתעה.

סלימה שיחקה נגד מכבי נתניה בדיוק באותו שלב במוקדמות 2009-10, סחטה 0:0 במלטה, אבל הפסידה 3:0 בישראל. גם לנקראן כבר שיחקה בישראל והיא הודחה על ידי מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית ב-2011-12, אחרי הפסד 3:1 במאזן המשחקים.

בעוד בקבוצה ממלטה מופיעים רק שחקנים אלמוניים, בזו מאזרבייג'אן ישנם כמה שמות מעניינים מאוד. האיש המרכזי הוא המאמן ג'ון טושאק.הוולשי אימן בעבר את ריאל מדריד, ספורטינג ליסבון, ריאל סוסיאדד, נבחרת ווילס ורבות אחרות ובמרץ האחרון הגיע לאזרבייג'אן.

ג'ון טושאק, מאמן כדורגל. AP
שם גדול על הקווים. טושאק/AP

עוד שמות מעניינים למדי בלנקראן: בין הקורות עומד טוני דובלאס הספרדי, ששיחק שנים ארוכות בבטיס ובסראגוסה. במרכז ההגנה משחק ספרדי נוסף, אלברו סילבה - בעל עבר במלאגה, קאדיס וחרס - ובחלק הקדמי ניתן למצוא את אדריאן פיץ הרומני, אקס רומא ומי שהוזכר פעם כמועמד לכמה קבוצות בישראל.

דימיטריוס סיאלמאס היווני, אקס פאניוניוס וא.א.ק אתונה, הגיע בקיץ שעבר ואת עמדת המגן השמאלי מאייש ונדרסון הברזילאי, שבעצמו שיחק בליגה היוונית וגם השתייך לפני כמה שנים לסיינה האיטלקית.

לפני כמה שבועות אף עלו ידיעות ברחבי אירופה על כך שהקבוצה האזרית הגיעה לסיכום עם אנדריי ארשבין ושהיא תשלם לו משכורת עתק של 400 אלף ליש"ט לשבוע, אך בינתיים הכוכב הרוסי לא חתם שם ואולי יצטרף לבסוף לחודשיים בלבד, לפני שיחזור לזניט סנט פטרסבורג.

השוער הספרדי טוני דובלאס. AP
שנים ארוכות בבטיס ובסראגוסה. טוני דובלאס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully