וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ישראל זגורי קרוב

24.6.2013 / 12:09

האלופה בדרך לחיזוק ישראלי נוסף. קשר הפועל רמת גן בעונה החולפת זוכה להתעניינות מברשיה, אבל צפוי לבחור במכבי ת"א

ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה אמש (ראשון) באופן רשמי את האימונים, אך בתחום הרכש עדיין לא נרשמו עסקאות גדולות זולת צירופו של דן איינבינדר והחזרתו של ברק יצחקי מקפריסין. אולם השבוע, כך זה נראה, צפויה האלופה לצרף את ישראל זגורי.

מכבי תל אביב נמצאת במגעים מתקדמים מאוד גם עם ישראל זגורי, כך נודע לוואלה! ספורט. זגורי, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל רמת גן, עמה זכה בגביע המדינה וירד ליגה, סומן על ידי הצוות המקצועי כאחד השחקנים המבוקשים לקראת העונה הקרובה והמגעים בין הצדדים הפכו בימים האחרונים לרציניים ביותר.

הקשר נטל חלק בטורניר יורו הצעירות ואף הרשים מספר סקאוטים ברחבי אירופה, בין השאר מקבוצת ברשיה האיטלקית שעקבה אחריו במספר משחקים. גם בית"ר ירושלים המתחדשת של אלי טביב ואלי כהן מעוניינת מאוד בשירותיו של הקשר המוכשר, אולם בשלב זה נראה כי מכבי תל אביב היא זו שתזכה בו לבסוף.

בשעות הצהריים תדע האלופה הישראלית מי תהיה יריבתה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. מכבי תל אביב היא אחת מ-17 מדורגות והיא בכל מקרה תפגוש יריבה עם ניקוד אירופאי נמוך משלה. המשחק הראשון יתקיים ב-16/17 ביולי ומשחק הגומלין יתקיים ב-23/24 ביולי.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
המגעים מתקדמים בכיוון של חתימה. זגורי/ברני ארדוב

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully