וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: דני פרנקו לא ימשיך, שיחות עם בלינקו

24.6.2013 / 11:50

המגעים עם מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות לא צלחו. היו"ר ליבר: "הדברים לא הסתדרו". מאמן רמת גן לשעבר צפוי להחליפו

רובי בלינקו במגעים עם ברק נתניה לקראת העונה הבאה לאחר שהשיחות בין בעלי הקבוצה צבי ליבר למאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות הגיעו לפיצוץ והוא לא ימשיך. ההערכות שהמגעים בין הצדדים יובילו לכדי חתימה ובלינקו יאמן את הקבוצה לראשונה בליגת העל.

"המגעים בינינו לבין דני לא הסתדרו", אמר ליבר לוואלה! ספורט, "לא נורא, דברים כאלה קורים בכדורסל. היו לנו איתו שנתיים נהדרות, ואני מודה לו עליהם ומאחל לו בהצלחה בעתיד". פרנקו ונתניה כבר היו קרובים לכדי סיכום סופי של ההסכם עם סיום העונה, אך לטענת מקורביו של המאמן בעיות כלכליות שנוצרו במועדון גרמו לליבר לחזור בו מההצעה המקורית ולהגיש הצעה נמוכה יותר.

מאמן עירוני אשקלון רובי בלינקו. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל? רובי בלינקו/ברני ארדוב

בלינקו אימן במשך שנים את קבוצות הנוער של נתניה, וקיבל את קבוצת הבוגרים של מכבי נתניה בליגת העל בעונת 1997/8 אך פוטר לאחר זמן קצר והוחלף על ידי רלף קליין. לאחר שנים יפות בלאומית בחדרה, ראש העין, רמלה ולב השרון ותקופה קצרה בקרית אתא, קיבל את עירוני רמת גן בתחילת עונת 2007/8 ורשם עונה נפלאה כולל ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב.

חמישה הפסדים בפתיחת עונת 2008/9 גרמו לפיטוריו של המאמן ולהחלפתו בעמיר עוזי. בעונה לאחר מכן הגיע לאליצור אשקלון בסיום העונה והוביל אותה למקום השמיני, ולניצחון במשחק הראשון בפלייאוף על מכבי תל אביב. בלינקו החל לאמן באקדמיה של איגוד הכדורסל, ולפני שנתיים הגיע לעירוני רמת גן לתקופה קצרה בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully