וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאנדה גאניו אוגונג'בה ינחת להתרשמות בהפועל חיפה

24.6.2013 / 9:29

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם הניגרי ייבחן במועדון ואחרי שבוע יוחלט אם להחתימו. ז'רקו קוראץ' ינחת בסוף השבוע

אטאנדה גאניו אוגונג'בה ינחת ביום ראשון הקרוב בישראל ויצטרף לאימוני הפועל חיפה לשבוע של התרשמות במועדון. אם ירשים את הצוות המקצועי של הקבוצה, הוא יוחתם ויהפוך לזר הרביעי של המאמן שלומי דורה.

בימים האחרונים התלבטו בצוות המקצועי של חיפה לגבי השחקן והלילה (שני) התקבלה ההחלטה להנחית אותו לשבוע של התרשמות. אוגונג'בה, ניגרי במוצאו, משחק בעמדת הבלם כשבעונה האחרונה השחקן התמיר בן ה-20, שמתנשא לגובה של 1.88 מטר, שיחק בקווארה יונייטד מהליגה המקומית. לבלם יש 9 הופעות בנבחרת הצעירה של ניגריה.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה גולש לרגלי מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד בלם על העמדה? רואש/ברני ארדוב

אם הבלם יצטרף, הוא ייאלץ להיאבק על מקומו מול טאדאס קיאנסאקאס ואושרי רואש, שצפויים להיות בסגל הקבוצה. אגב, לא ברור עדיין כיצד רואש, שטרם חתם על חוזה, יקבל את הצטרפות של בלם זר נוסף, שכן הדבר עשוי להעיד על כך שמעמדו של רואש לא יהיה בטוח בהרכב.

גם ז'רקו קוראץ' צפוי לנחות לקראת סוף השבוע בארץ ולחתום על החוזה. בין קוראץ' לבין חיפה ישנו סיכום עקרוני על התנאים, כשנותרו פרטים קטנים לסגור כדי לחתום רשמית על החוזה. בהפועל חיפה אמרו אתמול שהם מאמינים כי החלוץ יחתום, אך לאור הניסיונות המרים העונה הם מחכים לחתימה הרשמית כדי לברך על המוגמר. בנוסף לרכש שמבצעים במועדון, הצוות המקצועי עדיין מנסה לשכנע את רן אבוקרט וגל אראל להישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully