וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ' סיכם את תנאיו

23.6.2013 / 14:34

החלוץ המונטנגרי, שעל המו"מ איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ינחת השבוע ויצטרף. בלם ניגרי עשוי לנחות להתרשמות

החלוץ המונטנגרי ז'רקו קוראץ' סיכם את תנאיו בהפועל חיפה וינחת בארץ בימים הקרובים כדי לחתום על החוזה רשמית ולהצטרף לקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קוראץ' היה במו"מ מתקדם בימים האחרונים עם חיפה, זאת לאחר שמרקו פאישאו הודיע שהוא חותם בשלאסק ורוצלאב, למרות חוזה חתום לכאורה על ידו שנמצא ברשות חיפה.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. מגד גוזני
מתחזק. דורה/מגד גוזני

קוראץ' נחשב לאחד מהחלוצים הטובים במונטנגרו, וסיים בעונה האחרונה כמלך השערים של הליגה המקומית עם 15 שערים. בחיפה מאמינים שהוא יוכל לקדם מאוד את החלק ההתקפי של המועדון, שיכלול גם את מהראן לאלה ואת יובל אבידור.

קוראץ' חתם על זיכרון דברים עם המועדון, וכאשר יגיע בימים הקרובים, יחתום רשמית ויצטרף לאימונים בתחילת השבוע הבא יחד עם הקבוצה.

בניגוד לפאישאו, שהעדיף ללכת לליגה הפולנית, נראה שקוראץ' דווקא מתרגש להגיע לחיפה. "אני מרוצה מאוד מהתנאים שניתנו לי בחוזה והרצון הגדול שלי הוא להתכונן היטב לעונה הקרובה", אמר קוראץ', "השבוע אמריא לישראל ואחתום רשמית על החוזה. אני מקווה שתהיה לי עונה טובה עם הפועל חיפה".

בינתיים הפועל חיפה עשויה לצרף זר רביעי לאחר שאטאנדה אוגונג'בה הוצע לקבוצה ועשוי לנחות להתרשמות במועדון. אוגונג'בה, בלם ניגרי בן 20 המשחק בקבוצת קווארה יונייטד מהליגה המקומית ואף משתייך לסגל הנבחרת הצעירה הוצע למועדון כאשר בצוות המקצועי שוקלים כעת אם אכן לקדם את המגעים אם השחקן או שמא לצרף בלם ישראלי. הניגרי עשוי לנחות להרשמות של כמה ימים ולאחריה יוחלט אם להחתים אותו.

כידוע בחיפה סיכמו עם טאדאש קיאנסקאס הליטאי שהיצטרף לקבוצה כשגם אושרי רואש צפוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה נוספת כשהבלםפ שייאבק עם השניים על מקום בהרכב עשוי להיות הניגרי או דווקא שחקן ישראלי כשמור דהאן עלה כאופציה.

שחקני הפועל חיפה החלו לקבל שיחות הזמנה לאימון הבכורה שייערך ביום ראשון הבא. אושרי רואש, שעדיין לא חתום על חוזה חדש, קיבל גם הוא הודעה על האימון וצפוי להגיע.

מי שעוד לא קיבל זימון הוא רן אבוקרט שהודיע לבעלים יואב כץ שהוא מוכן להישאר בקבוצה אם זה יעמוד בכל התנאים שהציע בשיחה בעל פה שקיימו הצדדים כשאבוקרט אף העביר טיוטת חוזה לכץ כשכעת הוא מחכה לחתימה של הבעלים על החוזה ואז הוא צפוי לחתום גם כן ולהישאר בקבוצה.

עדכון ראשון: 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully