וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אבוקרט הבהיר ליואב כץ שהוא מוכן להישאר

הקשר העביר לבעלים טיוטת חוזה על פי התנאים שזה הציע בעל פה. גורם: "יואב יצטרך לפעול מהר". גם מכבי חיפה עדיין בתמונה

קשר הפועל חיפה בעונה החולפת רן אבוקרט הבהיר לבעלים של המועדון יואב כץ שהוא מוכן להישאר בקבוצה אם הבעלים יממש את החוזה שהבטיח לו בעל פה. כידוע, אבוקרט היה מעוניין לעזוב והיה מבוקש על ידי לא מעט קבוצות, בראשן היריבה העירונית, אך לעת עתה לא נרשמה התקדמות בין הצדדים. כץ שוחח עם השחקן ונציגיו לפני יותר משבוע והציע חוזה של כ-130 אלף דולר בעונה - חוזה גבוה מאוד במונחים של המועדון - וכעת אבוקרט הבהיר לכץ שאם אכן יעמוד בכל התנאים שהבטיח בעל פה הוא יחתום על החוזה.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה מעל בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הביע נכונות להישאר. אבוקרט/ברני ארדוב

אובקרט לא הסתפק בדיבורים והעביר לכץ טיוטת חוזה עם כל התנאים שלטענתו הציע הבעלים בשיחה בעל פה וכעת הוא מחכה לאישור של הבעלים. בצוות המקצועי שמחים מאוד מההודעה של הקשר ובונים עליו כאחד השחקנים המובילים העונה.

גם ביריבה העירונית עדיין לא אמרו נואש ונראה שאם תגיע הצעה עוד לפני שכץ יחליט ויאשר סופית את החוזה, הקשר עוד עשוי לעזוב בכל מקרה את המועדון. "יואב יצטרך לפעול מהר בעניין", אמר גורם המעורה בפרטים. "רן העלה את הכל על הכתב וזה כבר מעיד שיש נכונות. במועדון מקווים מאוד שהוא אכן יישאר והוא מתוכנן להיות אחד מהברגים הכי מרכזיים בקבוצה. יואב הוכיח השנה שהוא מוכן בניגוד לשנים קודמות לפתוח את הכיס וכבר נתן לכמה שחקנים חוזים די שמנים. אנחנו מאמינים שרן יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully