וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חגיגות האליפות של ההיט: נער נורה בראשו

ברנדון ריד בן ה-15 צפה בטלוויזיה בזכייה של ההיט כשכדור תועה שנורה כחלק מיריות שמחה חדר דרך הדלת ופגע בראשו

לא מעט חגיגות נרשמו במיאמי ביומיים האחרונים בעקבות ניצחון ההיט בגמר ה-NBA, אך לפחות אחת מהן כמעט ועלתה בחייו של ילד בן 15. ברנדון ריד בדיוק ראה בטלוויזיה את לברון ג'יימס מניף בפעם השנייה בקריירה שלו בליל חמישי, כשלפתע חש בכאב בראשו. "בהתחלה חשבתי שפגעה לי אבן בראש", אמר ריד הצעיר. אלא שהכאב הזה, התברר ככדור תועה, שנורה כחלק מיריות שמחה על ניצחונה של מיאמי, שחדר את דלת משפחת ריד וננעץ בחלק האחורי של ראשו של הנער.

אוהדי מיאמי היט חוגגים זכייה באליפות. AP
החגיגות במיאמי כמעט עלו בחייו של ריד. אוהדים חוגגים ברחבות מיאמי/AP

אחיו בן ה-11 של ריד מיהר להתקשר לאמבולנס, שהבהיל את ברנדון אל בית החולים, שם הצליחו הרופאים לערוך לו ניתוח חירום בן 40 דקות, במהלכו הוצא הכדור מראשו. על פי הרופאים, העובדה כי הכדור פגע בחלק העבה ביותר בראשו של הנער הציל את חייו. "זהו נס שברנדון עדיין כאן איתנו, יושב בבית החולים", אמר אביו החורג. "הוא בחור אמיץ וחזק מאוד".

טניה רואס, דוברת המשטרה באזור, ביטלה את האפשרות שברנדון היה המטרה העיקרית של הכדור, והבהירה: "היו לנו כמה טלפונים שדיווחו על יריות באזור מיד אחרי הניצחון. היריות לא כוונו אל ברנדון".

אביו החורג, שטס מאטלנטה כשנודע לו על הפגיעה בברנדון, סיכם את כל היומיים האחרונים המתישים שעברו על המשפחה: "אנחנו שמחים על כך שמיאמי ניצחה, אבל העובדה שזה היה עלול להפוך למשהו טרגי פשוט גורם לך לחשוב. צריך קודם כל לחשוב על בטיחות כשחוגגים". אגב, המשטרה עדיין מחפשת את זהות החוגגים, שכמעט וגרמו למותו של נער חף מפשע בן 15.

צפו בברנדון ריד מספר על הרגעים המפחידים:

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully