וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: 25 אלף יגיעו לאימון הבכורה של גווארדיולה

המאמן יוצג ביום שני ואלופת אירופה בטירוף: 200 יגיעו למסיבת העיתונאים, כרטיסים נחטפו לאימון שהוזז לאליאנץ ארנה

מינכן לובשת חג. מאמנה החדש של אלופת גרמניה ואלופת אירופה, פפ גווארדיולה, יוצג מחר (שני) בצהריים רשמית כמאמן באיירן. המאמן הקטלאני ידבר במסיבת עיתונאים חגיגית ועל פי האתר הרשמי של באיירן, לא פחות מ-200 עיתונאים הבטיחו את השתתפותם באירוע - מספר שמקביל רק למסיבת עיתונאים לפני גמר ליגת האלופות.

גם האוהדים בטירוף. שני אימוני הפתיחה של באיירן בימי רביעי וחמישי יתקיימו באליאנץ ארנה ולא במתחם האימונים וזאת בשל הביקוש העצום. 25 אלף אוהדים אמורים להגיע לכל אימון למרות שהכניסה אליהם תהיה בתשלום. בהמשך השבוע תקיים הקבוצה שני משחקי אימון מול קבוצות חובבניות.

לגווארדיולה יצטרפו בצוות המקצועי גם הצרפתי דומנק טורנט ומאמן הכושר מנואל אסטיארטה שעבדו בעבר בברצלונה, וכן את מאמן הכושר לורסן בוונאבנטורה. על פי מספר דיווחים, גם אחיו וסוכנו של גווארדיולה, פרה, עשוי לקבל תפקיד במועדון. איש הצוות הגרמני היחיד שנשאר במערכת הוא הרמן גרלאנד בן ה-59.

בינתיים פרסמה באיירן את מספרי החולצות לעונה הקרובה. קשר הרכש מריו גצה ילבש את החולצה מספר 19, אותה לבשו בעבר קרסטן יאנקר ואמיל קוסטדינוב. בלם מיינץ יאן קירשהוף שחתם כבר בינואר ילבש את החולצה מספר 15.

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה. רויטרס
יצרף את אחיו לצוות? גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully