וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "היה לנו מחנה אימון מצוין באוקראינה"

העתודה הגיעה למונטנגרו, שם תשחק שלוש פעמים מול הנבחרת המקומית. המאמן: "צריך להוציא מהשלם יותר מסך חלקיו"

אחרי שני הפסדים וניצחון באוקראינה, הגיעה היום (ראשון) נבחרת העתודה למונטנגרו, שם תשחק החל ממחר שלושה משחקי הכנה נוספים לקראת אליפות אירופה. אל הנבחרת הצטרף רום קורנליוס שהחליף את איגור קולשוב, שיצא לארצות הברית וישוב לסגל בשבועות הקרובים.

המאמן שרון דרוקר סיכם את המשחקים הראשונים: "זה היה מחנה אימון מצוין. התמודדנו בפעם הראשונה עם הגדלים והפיזיות שמצפים לנו באליפות. ניסינו הרבה דברים, תרגלנו הרבה דברים ולמדנו הרבה. אלו היו שלושה משחקים שנתנו לחבר'ה שלנו הרבה ניסיון וקנה מידה לקראת האליפות. במקום קולשוב מגיע רום קורנליוס ונמשיך את ההכנה מול סגנון אחר של מונטנגרו שדומה לסגנון של נבחרות כמו סרביה וקרואטיה".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
"שלושה משחקים שנתנו לחבר'ה שלנו הרבה ניסיון וקנה מידה לקראת האליפות". דרוקר/מגד גוזני

דרוקר נשאל עד כמה תשפיע העזיבה של קולשוב, שיחזור רק לפני האליפות עצמה, והשיב: "בכדורסל אין ואקום ושחקנים אחרים יקבלו צ'אנס. זו נבחרת ישראל ואמרנו שלא שמות משחקים ולא כסף, אלא רק לב ונשמה. זה מה שישראל הביאה לאורך כל השנים ותביא גם באליפות הקרובה. תמיד יהיו לנו חסרונות, אבל צריך למצוא איך להחביא אותם ולהוציא מהשלם יותר מסכום חלקיו". על הפריצה של גולן גוט ותמיר גינת במשחקים מול אוקראינה אמר המאמן: "זה היופי בנבחרת. שניהם שחקנים רעבים שרוצים להצליח. נתנו צ'אנס לכולם ומי שטוב ישחק. שניהם מאוד רוצים ונחושים ועושים עבודה מעולה במרקם הקבוצתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully