וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר פגש את קובי בריאנט: "האיש הזה הוא תופעה"

הממבה השחורה ביקר את הברזילאי בחדר ההלבשה לאחר הניצחון על איטליה והשניים הצטלמו יחדיו. ניימאר: "אני אוהד"

ניימאר ממשיך להרשים בגביע הקונפדרציות, ואתמול (שבת) אחרי ה-2:4 של ברזיל על איטליה הוא זכה לביקור מפתיע בחדר ההלבשה של הסלסאו: קובי בריאנט. הממבה השחורה, שבימים אלה ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה בגיד אכילס, שוהה בברזיל וצפה מקרוב במשחק של ברזיל מול איטליה.

קובי, שכבר הצטלם עם ליאונל מסי, שחקן אחר של ברצלונה לפרסומת של "טורקיש איירלינס", התלהב מיכולותיו של הפנטזיסט החדש של הקטלאנים והצטלם עימו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר חברים טובים. בריאנט וניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני המשחק אמר בריאנט: "אני בטוח שאני הולך לצפות בכמה רגעים נהדרים של כדורגל. אני נייטרלי, לא בעד אף אחד. בכדורגל אני אוהד של ארצות הברית".

ובריאנט אכן נהנה מכמה רגעים נהדרים של כדורגל, במיוחד מהסלסאו ומהחבר החדש ניימאר. ניימאר כבר את השער השלישי שלו בטורניר, ושוב עשה זאת בסטייל עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-55.

אגב, בריאנט ממשיך במסעותיו מסביב לעולם. הוא יטוס לדובאי ב-26 לחודש ויעביר כמה אימונים בכדורסל לילדים חולים באבו דאבי. "הילדים ברי המזל יזכו להכיר את קובי בריאנט והוא ידגים להם כמה דברים בכדורסל. המטרה היא לא רק להעניק לילדים הללו חוויה של פעם בחיים, אלא גם להגביר את המודעות לחשיבות של אורח חיים בריא", אמרה מארגנת האירוע שרה אולמג'ו. אגב, לאבו דאבי צפויים להגיע גם כמה וכמה כוכבי קולנוע מבוליווד והם ישתתפו גם כן באירוע.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
יככב לצד אנשי תעשיית הקולנוע של בוליווד. בריאנט/AP, Damian Dovarganes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully