וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה לכליבאת, מו"מ עם חלוץ קרואטי

23.6.2013 / 13:03

אחרי הפיצוץ במשא ומתן עם קולוביץ, הקבוצה תנסה לצרף את הקשר. הרצג יסכם בימים הקרובים. ניקו טוקיץ' (25) במגעים

מכבי פתח תקוה פנתה לקשר מכבי חיפה מוחמד כליבאת. עם השחקן נערכה שיחה והוא הבהיר כי לאחר שתסוכם העברתו ממכבי חיפה הוא ישקול את ההצעה של העולה החדשה מול ההצעה של בני סכנין, במדיה שיחק בעונה החולפת. היום (ראשון) ייפגש כליבאת עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק וישמע ממנו האם הוא מוכן לשחררו לקבוצה אחרת תוך ויתור על הארכת חוזהו ובכל מקרה צפוי לו קיץ ארוך.

בתוך כך נודע כי מכבי פתח תקוה נמצאת במשא ומתן עם החלוץ הקרואטי ניקו טוקיץ' בן ה-25. טוקיץ', המתנשא לגובה 1.86 מטר, עבר בחלון ההעברות בינואר לשיאוליי הליטאית וכבש במדיה חמישה שערים ב-14 משחקים. לפני כן שיחק חצי עונה בציבאליה מהליגה הראשונה בקרואטיה.

מוחמד כליבאת שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
יתטרף לעולה החדשה? כליבאת/ברני ארדוב

במועדון מעריכים כי ניתן יהיה לשכנע אותו לוותר על הישארות בקבוצתו בעונה החולפת. שחקן אחר שנמצא בתמונה הוא הקשר דיא סבע. בימים הקרובים יואץ המשא ומתן עם השחקן.
כפי שפורסם בשבוע שעבר, הקשר סטפן קולוביץ שעבר בדיקות רפואיות לא יגיע לקבוצה והמריא לאוסטריה רגע לפני החתימה על חוזה.

הבלם הקרואטי איבן הרצג, עימו מתנהל משא ומתן בחודש האחרון, אמור לחתום בימים הקרובים. יחד עם זאת, במועדון ביקשו לסייג: "לפחות שני שחקנים כבר חתמו כאן ולא יהיו במועדון. נמתין לחתימה הרשמית". סיני מתכוון להחתים גם קשר וחלוץ זרים. החלוץ הסנגלי של קבוצת גרויטר פירת' מהבונדסליגה, באיה ג'יבי פול (28), הוא אחד המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully