וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: פוצצה העברתו של סטפן קולוביץ

19.6.2013 / 22:40

הקשר האוסטרי כבר סיכם את תנאיו ועבר בדיקות רפואיות, אך רעייתו הטילה וטו על המעבר לישראל. חלוץ גרויטר פירת' מועמד

אחרי ההעפלה החלקה שלה לליגת העל, מכבי פתח תקוה ממשיכה במאמצים שלה להתחזק כמה שיותר מוקדם כדי לתקוע יתד בליגה הבכירה, אך נתקלת בלא מעט קשיים. עסקת העברתו של קשר ראפיד וינה סטפן קולוביץ לקבוצה פוצצה הערב (רביעי). השחקן כבר עבר בדיקות רפואיות וסיכם את תנאיו בקבוצה, אך לאחר שהתבקש להגיע לחתום הודיע בשעות הערב כי רעייתו אינה מתכוונת להגיע לישראל. הקבוצה מתקשה בינתיים להחתים גם את החלוץ אלכסנדר פשיץ', ועד שימוצה המשא ומתן עימו משה סיני בוחן אופציות אחרות.

באיה ג'יבי פול במדי לוקומוטיב מוסקבה. Dmitry Korotayev, GettyImages
יחזק את הלוזונים? באיה ג'יבי/GettyImages, Dmitry Korotayev

ביממה האחרונה בדקה הקבוצה אפשרות להחתים את החלוץ הסנגלי של קבוצת גרויטר פירת' מהבונדסליגה, באיה ג'יבי פול (28). הקבוצה של פול ירדה העונה לליגה המשנה. פול פתח בהרכב פעמיים בקבוצה הגרמנית. קודם לכן הוא שיחק בלוקרן הבלגית, ובמהלך השנים האחרונות נדד גם בלוקומוטיב מוסקבה, במולדה הנורבגית ובאודנסה הדנית.

בימים האחרונים גיששה הקבוצה גם אצל קשר נבחרת מונטנגרו, מלאדן קשצ'לאן, אך טרם הושג כל סיכום עימו. בעונה שעברה ניהל השחקן מגעים עם הפועל באר שבע, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. עד כה חתם בקבוצה הבלם הסלובני של קבוצת קופר בויאן דג'וקיץ'. במועדון עדיין רוצים את הקשר דיא סבע.

עדכון ראשון: 9:56

שחקן הפועל באר שבע, דיא סבע. ברני ארדוב
ינחת במושבה? דיא סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully