וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 23.6

מאמן בית"ר החדש מתחיל לעבוד במרץ, הפועל חיפה סגרה עם חלוץ זר חדש, גל ניר נשאר בשרון ואליניב ברדה סגר בב"ש

14:34: בלם נבחרת ניגריה הצעירה אטאנדה אוגונג'בה (20) עשוי לנחות להתרשמות בהפועל חיפה.

13:38: מכבי פתח תקוה מנהלת מגעים עם החלוץ הקרואטי ניקו טוקיץ' (25, 1.86), ששיחק בחצי העונה האחרונה בשיאוליי מליטא.

13:24: עסקה סגורה: השוער גל ניר סיכם לעונה אחת בהפועל רעננה.

13:00: אלי כהן מתחיל לעבוד. בית"ר תנסה השבוע לצרף את סינטאיהו סלליך, ישראל זגורי והחלוץ איציק כהן, ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים.

קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל חוגג שער. ברני ארדוב
הראשון ברשימה של טביב. קובי מויאל/ברני ארדוב

12:29: בסכנין מתכוננים בדריכות לפגישה הגורלית לדבריהם עם ראשי מכבי חיפה, בה ינסו לסכם על העברתם של דלה ימפולסקי, איציק כהן, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר ועלי עוסמאן.

11:38: לוואלה! ספורט נודע שישראל זגורי נמצא במשא ומתן מתקדם עם ברשיה, שהציעה לו לחתום לשלוש שנים.

11:09: רשמי: אחרי משא ומתן קצר, אלי כהן הגיע לסיכום עם נציגי אלי טביב על מינויו למאמן בית"ר ירושלים.

9:44: עסקה סגורה: החלוץ המונטנגרי ז'רקו קוראץ' סיכם את תנאיו בהפועל חיפה וינחת בארץ בימים הקרובים כדי לחתום על החוזה רשמית ולהצטרף לקבוצה.

9:28: התקרבות נרשמה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב בנוגע לאוראל דגני, אך בכל מקרה השחקן יצטרך להאריך את חוזהו אם יעבור משום שחיפה לא תאפשר לו להיות שחקן חופשי בעוד שנתיים. במועדון הבהירו לאייל גולסה כי אם לא יחתום בבלגיה השבוע הוא ייצא למחנה. כזכור, קלאב ברוז' וסטנדרד ליאז' מעוניינות בשירותיו, כשהראשונה כבר גיבשה הצעה על השחקן.

8:44: אלי כהן הגיע לפגישה ראשונה עם נציגי בית"ר ירושלים, כשבגזרת השחקנים הראשון איתו יישב אלי טביב למשא ומתן הוא קובי מויאל. כרגע נראה כי השחקן בדרך לחו"ל, והסיכויים שיישאר קלושים. בבית"ר יעשו מאמצים גדולים להחתים גם את הקפטן עמית בן שושן, שסיים חוזה וצפוי לדרוש שדרוג לחוזה הנמוך יחסית לו זכה בשנה שעברה בשל המצב הכלכלי

8:25: בקרית שמונה מרוצים ממעברו הצפוי של דני עמוס להפועל תל אביב, כשהפער היחיד שנותר הוא כמה אחוזים יקבלו האדומים מכרטיסו של השוער וכמה אחוזים יישארו בבעלות קרית שמונה.

7:15: הפועל באר שבע מצפה לסגור היום רשמית את עסקת אליניב ברדה. עודד גביש שביקש לעזוב רשאי להתאמן עם הקבוצה, אך הבהיר להנהלה כי הוא אינו מעוניין להישאר ומחפש קבוצה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully