וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה במים פתוחים: יובל ספרא סיים שלישי בבלטון

השחיין צלח 10,000 מטר בזמן של 1:57.28 שעה, וקבע את הקריטריון לאליפות העולם בברצלונה. מאמנו טוט: "כבוד גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרא ומאמנו טוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג מעולה לשחיין המים הפתוחים יובל ספרא שסיים במקום השלישי את הסבב האירופאי בבלטון שבהונגריה. יובל שחה 10 ק"מ בזמן של 1:57.28 שעה כשלפניו מסיימים רק האלוף הבלגי בראין ריקמן והגרמני סורן מייסנר. ההישג של יובל ספרא מהווה את הקריטריון לייצג את ישראל באליפות העולם בברצלונה והוא יוכל להתחרות גם במרחק 5 ק"מ וגם במרחק 10 ק"מ.

יובל מצטרף בכך לשחר רסמן שכבר קבע את הקריטריון להשתתפות באליפות העולם במרחק 25 ק"מ. רסמן, שהשתתף גם כן בסבב האירופי בבלטון, סיים במקום התשיעי. בין הבנות סיימה רותם עמית במקום השישי.

מאמן נבחרת ישראל שהוא גם המאמן של השחיינים בקבוצת הפועל עמק יזרעאל, אנדרי טוט, אמר לאתר איגוד השחייה: "יובל ספרא נתן את כל הניסיון וכל היכולת שיש לו ועמד במשימה מאוד קשה. לנצח את בכירי שחייני המים הפתוחים של הונגריה, באגם שלהם, זו הפתעה משמחת וכבוד גדול לישראל. הנסיעה שלנו כבר בוטלה בגלל השביתה במשרד החוץ. אני יודע איזה מאמצים עשה איגוד השחייה שלא ויתר ולבסוף שלח אותנו. ברור שכל המאמץ הזה היה שווה בהחלט".

יו"ר האיגוד נעם צבי: "עם ההישג של יובל ספרא עולה למניין מספר השחיינים במשלחת הישראלית לאליפות העולם בברצלונה. למרות המשימות הרבות שבפני איגוד השחייה ובכלל זה המכבייה הכוללת קרוב ל-100 שחייני נבחרת שלנו נעשה הכל שהנבחרת לאליפות העולם תגיע בשיא היכולת ושיא המוכנות" .

שחייה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יובל ספרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully