וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "זה כדורגל, אפשר לנצח את ספרד"

ניגריה חייבת 3 נקודות נגד אלופת העולם (א', 22:00, ספורט1 ו-HD) כדי לעלות לחצי גמר הקונפדרציות. אורוגוואי-טהיטי

אחרי שברזיל ואיטליה כבר הבטיחו את מקומן בחצאי הגמר של גביע הקונפדרציות, מחר (ראשון) יתקיים תושלם התמונה אחרי מחזור הסיום של בית ב'. ספרד כבר העפילה לחצי הגמר וניגריה או אורוגוואי יצטרפו אליה.

המצב בבית ב' (שתי הראשונות עולות למונדיאל):

1. ספרד, 6 נקודות, הפרש שערים 1:12
2. ניגריה, 3 נקודות, הפרש שערים 3:7
3. אורוגוואי, 3 נקודות, הפרש שערים 3:3
4. טהיטי, 0 נקודות, הפרש שערים 16:1

וינסנט אניימה, שוער נבחרת ניגריה. AP
שמח לפגוש את אינייסטה וצ'אבי. אניימה/AP

אלופת העולם תשחק נגד ניגריה (22:00, ספורט1 וספורט1 HD), שמצידה חייבת ניצחון מפתיע וגם אז לא בטוח תעפיל לשלב הבא. במשחק המקביל אורוגוואי תפגוש את טהיטי החבולה, שספגה 16 שערים בשני משחקים וכבשה רק אחד. הנבחרת הדרום אמריקאית בוודאי תנצח, אבל תנסה לעשות את זה בהפרש שערים גבוה כדי להבטיח את המקום בחצי הגמר.

"אנחנו לא חייבים לנצח את ספרד בצורה משכנעת, אנחנו רק צריכים לנצח אותה", אמר השוער הניגרי וינסנט אניימה, שיודע שאחרי ההפסד 2:1 לאורוגוואי, רק שלוש נקודות נגד אלופת העולם יספיקו לנשרים, "אני מאוד מכבד את ספרד. אינייסטה הוא קוסם ויש גם את צ'אבי ואחרים. אתה רוצה לשחק נגדם כי אתה כל כך נהנה לצפות בהם. אפשר לנצח, זה כדורגל".

בספרד המאמן ויסנטה דל בוסקה יחזיר חלק גדול משחקני ההרכב הראשון לכר הדשא, אחרי שב-0:10 על טהיטי פתחו 10 שחקני ספסל. המשמעות היא שפרננדו טורס ודויד וייה כנראה לא יפתחו ושרוברטו סולדאדו יאייש את החוד.

במשחק המקביל אורוגוואי צפויה לדלג לניצחון קליל נגד טהיטי. אוסקר טבארס ייחסר את דייגו לוגאנו המוצהב וסבסטיאן קואטס כנראה יפתח במקומו. בחלק הקדמי לואיס סוארס, דייגו פורלאן ואדינסון קבאני ינסו לכבוש כמה שיותר למקרה שניגריה תפתיע את ספרד ואז הפרש השערים יקבע את שתי העולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully