וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: ברזיל ניצחה 2:4 את איטליה, צמד לפרד

הסלסאו הבטיחו את ראשות בית א' בסטייל. ניימאר כיכב עם שער מרהיב בבעיטה חופשית, דאנטה ופרד (צמד) השלימו

המפגש בין ברזיל לאיטליה במחזור השלישי והאחרון בגביע הקונפדרציות הבטיח הרבה וגם קיים: נבחרת ברזיל גברה הערב (שבת) 2:4 על איטליה בסיומו של מפגש מרתק בין שתי נבחרות ענקיות. המחצית הראשונה הייתה בינונית, אך דאנטה הבלם המחליף הצליח להעלות את הסלסאו ליתרון ממש בתוספת הזמן ונתן את האות למחצית שנייה מרתקת. האיטלקים הצליחו להשוות בדקה ה-51 משער של ג'אקריני שהגיע אחרי בישול מרהיב של באלוטלי עם העקב, אבל ניימאר כבש באומנות את השני של ברזיל והשלישי שלו בטורניר עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-55. פרד השלים את הרביעייה עם צמד אישי משלו בדקות ה-61 ו-89. קייליני הבלם רק צימק באופן זמני בדקה ה-71. במשחק השני והחסר חשיבות בבית ניצחה מקסיקו 1:2 את נבחרת יפן.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר חוגג עם פרד. רויטרס
שני הכוכבים חוגגים. ניימאר מברך את פרד, שהתכבד בצמד/רויטרס

הברזילאים יכולים להיות מרוצים מאוד בעיקר מהיכולת של ניימאר, שכבש במשחק הזה שער שלישי ברציפות ובהחלט מאותת כוונות לקראת העונה שמצפה לו בברצלונה. מנגד, האיטלקים חסרו מאוד את פירלו, הכוכב הגדול שלהם שלא שיחק בשל פציעה אך צפוי לחזור לחצי הגמר. אפרופו פציעות, על חגיגת השערים וכדורגל האטרקטיבי שהציגו שתי הנבחרות, העיבה מכת פציעות, כאשר איטליה איבדה כבר במחצית הראשונה את איניאציו אבאטה ואלסנדרו דיאמנטי. בצד הברזילאי היה זה דויד לואיז הבלם שנפצע ופינה את מקומו לדאנטה, שכבש את הראשון של ברזיל.

האיטלקים יכולים לראות את עצמם די מקופחים מהשיפוט, כאשר השער הראשון של דאנטה הובקע מעמדת נבדל. גם השער הרביעי של פרד היה שנוי במחלוקת, אבל את הברזילאים זה לא עניין יותר מדי. ברזיל הבטיחה עם הניצחון הזה את המקום הראשון בבית, מה שיסדר לה כנראה מפגש בחצי הגמר מול נבחרת אורוגוואי. העונש של איטליה על ההפסד הזה יהיה מפגש מול ספרד אלופת העולם בחצי הגמר, משחק שיהווה שיחזור של גמר היורו שנערך לפני שנה באוקראינה ופולין.

מחצית שנייה

דקה 89: גול! ברזיל מבטיחה את הניצחון עם שער שני של פרד. מרסלו היה זה שנותר בלתי מכוסה בתוך הרחבה ובעט כדור חלש, בופון רק הדף והחלוץ היה שם ראשון כדי לדחוק מקרוב פנימה. 2:4 ענק לברזיל.

דקה 80: כמעט השיוויון של איטליה. מאג'ו המחליף הגיע ראשון לכדור קרן של קנדרבה ונגח כדור אדיר שנבלם רק במשקוף. מזל גדול לברזיל.

דקה 71: גול! איטליה שוב מצמקת והפעם זה היה קייליני הבלם שהגיע ראשון לכדור שהוכנס לרחבה מצד ימין ובעט חלש ופנימה. 2:3 לברזיל.

דקה 66: גול! ברזיל מבטיחה את הניצחון עם עוד שער נהדר, הפעם של פרד שקיבל כדור ארוך ממרסלו. החלוץ של פלומיננסה הצליח לנער את קייליני ומקרוב בעט חזק ברגל שמאל פנימה. 1:3 לברזיל.

דקה 62: איטליה חיפשה את השיוויון וכמעט מצאה אותו מהר מאוד כשבעיטה חופשית אדירה של באלוטלי מ-30 מטרים נהדפה בקושי על ידי ג'וליו סזאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
חגג שער שלישי בטורניר. ניימאר/רויטרס

דקה 55: התשובה של ברזיל הגיעה מהר מאוד ואיזה שער זה היה. מאג'ו הכשיל את ניימאר על סף הרחבה. ניימאר היה זה שבעט את הכדור החופשי כ-17 מטרים מצד שמאל ובאומנות סובב לפינה הרחוקה. 1:2 מרתק לברזיל.

דקה 51: גול! המחצית השנייה נפתחה נהדר מבחינתה של איטליה, כאשר עמנואלה ג'אקריני כבש את השיוויון עם שער שהגיע בזכות בישול מדהים של באלוטלי, שהסיט כדור ארוך עם העקב. ג'אקריני מצא עצמו חופשי ומצד ימין בעט חזק ופנימה. 1:1

דאנטה שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. דאנטה בשמיים אחרי השער שלו/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 45: גול! כשהיה נדמה שהמחצית תסתיים ללא שערים, דאנטה המחליף העלה את ברזיל ליתרון. ניימאר הרים כדור חופשי לתוך הרחבה, פרד התרומם מעל כולם ונגח חזק, בופון הדף אבל דאנטה הגיע ראשון לריבאונד ובעט פנימה. האיטלקים טענו לנבדל, אבל השופט התעלם והורה על 0:1 לברזיל.

דקה 32: האיטלקים נאלצו לעשות שני חילופים כפויים כאשר איניאציו אבאטה וריקרדו מונטליבו נפצעו והוחלפו על ידי כריסטיאן מאג'יו ועמנואלה ג'יאקריני. גם סקולארי נאלץ לעשות חילוף כפוי כאשר דויד לואיז הבלם נפצע ודאנטה מבאיירן מינכן החליף אותו.

דקה 24: מהלך נהדר של ברזיל כמעט הסתיים בשער, כאשר אוסקר שלח עם העקב את ניימאר לתוך הרחבה. הכוכב הברזילאי בעט חזק מצד שמאל, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 16: מצב ראשון לאיטלקים שנכנסו לעניינים. קלאודיו מרקיזיו פרץ מצד שמאל ומצא את באלוטלי, שהצליח להשתחרר מהשמירה ובעט כדור חלש שפגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 1: פתיחה נהדרת לברזיל, אוסקר הגיע למצב קורץ מאוד כבר בפתיחה, אך קייליני בלם אותו ברגע האחרון. ההתקפה לא הסתיימה והכדור הגיע להולק, שבעט כדור חזק מצד שמאל, אך בופון הדף בקושי לחוץ. מזל גדול לאיטליה.

עמנואלה ג'אקריני שחקן איטליה חוגג שער מול ברזיל בגביע הקונפדרציות. AP
כבשו פעמיים אבל זה לא הספיק. שחקני איטליה חוגגים באופן זמני/AP

הרכבים

ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, תיאגו סילבה, דויד לואיז (דאנטה, 33), מרסלו, הרנאנס, אוסקר, לואיס גוסטבו, פרד, ניימאר (ברנארד, 69), הולק (פרננדו, 76).

איטליה: ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, מתיה דה שליו, איניאציו אבאטה (כריסטיאן מאג'ו, 30), אנטוניו קנדרבה, אלברטו אקווילאני, קלאודיו מרקיזיו, ריקרדו מונטוליבו (עמנואלה ג'אקריני, 28), אלסנדרו דיאמנטי (סטפן אל שעראווי, 72), מריו באלוטלי.

דויד לואיז שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
סיים את המשחק מוקדם בשל פציעה. דויד לואיז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully