וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו: "משתינים עלינו. פיפ"א משמשת כנשיא ברזיל"

כוכב העבר הצטרף למחאות בברזיל: "פיפ"א יבואו, יקחו את הרווחים מהמונדיאל ויברחו בלי להשקיע. העם הברזילאי ישלם"

בברזיל ממשיכים לעסוק בהפגנות ההמונים העממיות שנערכות לצד קיום טורניר גביע הקונפדרציות במדינה וכעת גם שחקן העבר הגדול רומאריו, מצטרף. חלוץ העבר שמשמש כיום כחבר קונגרס, טען שברזיל הוציאה על אירוח המונדיאל בקיץ הבא יותר מכפליים ממה שגרמניה ודרום אפריקה הוציאו לפניה והשתמש במילים קשות.

"משתינים על הכסף שלנו, על הכסף של הציבור. זה חוסר כבוד, חוסר מצפון", אמר רומאריו בפוסט וידאו שפורסם באתרי האינטרנט של כמה גופי תקשורת בברזיל. "הכסף שהוציאו על ההכנות למונדיאל היה יכול להספיק להקמת 8,000 בתי ספר חדשים, לרכישת 39,000 אוטובוסים לתלמידים ולבניית 28 אלף מגרשי ספורט ברחבי המדינה".

כדורגלן העבר, רומאריו. AP
"חוסר כבוד, חוסר מצפון". רומאריו/AP

רומאריו הוסיף: "הכסף שהושקע באצטדיון בברזיליה יכול היה לשמש לבניית 150 אלף יחידות דיור למשפחות מעוטות יכולת. האם האצטדיון יפה? כן. האם הוא מעשי? לא ממש. ועכשיו בגביע הקונפדרציות היו דברים שלא עבדו טוב ועד השנה הבאה יהיה צורך להשקיע עוד כסף בשיפור שלהם".

חלוץ העבר המשיך לתקוף: "הנשיא האמיתי של ברזיל היא פיפ"א. היא הגיעה למדינה שלנו והגדירה מדינה בתוך מדינה. פיפ"א תעשה רווח של ארבעה מיליון דולר מהגביע העולמי. היא תצטרך לשלם מיסים של מיליארד, אבל לא תשלם כלום. הם יבואו לפה, יקימו את הקרקס שלהם, לא יוציאו כלום מבחינה כספית ואז יקחו את הכול. מי שמשלם את החשבון הוא העם הברזילאי".

על פי הדיווחים, ההשקעה של ברזיל באירוח הגביע העולמי תסתכם בקרוב ל-13 מיליארד דולר ובשבוע האחרון נערכו הפגנות של עשרות אלפים במחאה על כך שהכסף היה צריך להיות מושקע בעם הברזילאי ובמשאבים, במקום בהקמת אצטדיונים או בשיפוץ אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully