וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה מדווחים: הראה סגר בסיון השוויצרית

22.6.2013 / 11:53

הקשר הרומני שהיה מועמד למכבי תל אביב העדיף את האופציה השוויצרית אחרי שהובטח לו שכר של 300 אלף יורו לשלוש שנים

קשר ראפיד בוקרשט אובידיו הראה, שעל פי דיווחים ברומניה היה מועמד למכבי תל אביב בימים האחרונים, העדיף ככל הנראה את האופציה השוויצרית והוא צפוי לחתום בסיון השוויצרית. הראה כבר היה על סף חתימה בסיון, אבל ברגע האחרון סוכנו מנע את המעבר לאחר שהתקבלה הצעה אטרקטיבית מהצהובים. אלא שבסופו של דבר, הראה העדיף להגיע לסיון.

אובידיו הראה ראפיד בוקרשט. GettyImages
עוזב את ראפיד בוקרשט. הראה/GettyImages

על פי הדיווחים ברומניה, הקשר בן ה-28 צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת 300 אלף יורו בעונה, לא כולל בונוסים. בסופו של דבר הראה צפוי לשחק בשורות הקבוצה שסיימה במקום השישי בליגה השוויצרית.

בשלב הזה מכבי תל אביב רחוקה מלהיות מוכנה לתחילת קמפיין מוקדמות ליגת האלופות. עד כה הצטרפו שני שחקנים בלבד, דן איינבינדר שהגיע מקרית שמונה וברק יצחקי שסיים תקופת השאלה. ביום ראשון בשעה 17:00 יתקיים אימון הפתיחה הרשמי בהשתתפות אוהדי הקבוצה.

ביום חמישי הקרוב תמריא הקבוצה למחנה אימון בן עשרה ימים בעיירה סאלפלדן שבאוסטריה. במסגרת המחנה יקיימו הצהובים שלושה משחקי אימון: ב-30.6 מול אינגולשטאדט (גרמניה),ב-3.7 פ.צ קראסנודאר (רוסיה) וב-6.7 ויקטוריה פלזן אלופת צ'כיה.

הקבוצה תחזור ב-7 ביולי ארצה ויומיים לאחר מכן תקיים משחק אימון נגד מ.ס אשדוד. ב-11 ביולי מתוכנן לשחקנים של פאולו סוזה משחק הכנה נוסף נגד הפועל ראשון לציון במה שיהיה למעשה החזרה הגנרלית לקראת המשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ב-16 או ה-17 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully