וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "באלוטלי קיבל אישור לצאת בגלל הצבע שלו"

סערה באיטליה סביב התבטאותו של מאמן הנבחרת באשר לסיבה שאפשר לחלוץ לעזוב את המלון בניגוד לשאר חבריו

בזמן שלא מעט מקרי גזענות התרחשו במהלך השנה האחרונה בכדורגל האיטלקי, כאשר המקרה של קווין פרינס בואטנג שירד מהמגרש אחרי שספג קריאות גזעניות הוא הזכור ביותר, נראה שסערה חדשה פוקדת את איטליה. זה קרה בשל התבטאות של מאמן הנבחרת צ'זארה פראנדלי באשר לצבע עורו של מריו באלוטלי.

מריו באלוטלי, נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
המאמן התנצל. באלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

האיטלקים, שנוטלים חלק בטורניר גביע הקונפדרציות בברזיל, לא אפשרו לשחקני הסגל לעזוב את המחנה בשל ההפגנות שפוקדות את המדינה בימים אלו, אבל המאמן שנשאל מדוע אפשר לחלוץ מילאן לעזוב לבית המלון, השיב בלי להתבלבל: "מכיוון שהצבע שלו שונה משל השאר". בהמשך הוא הוסיף: "אני מצטער. זו הייתה בדיחה כמובן".

באלוטלי עצמו היה מעורב בפעילות לקהילה כשבמהלכה נפגש עם ילדים מאיזורים בסלבדור. "אני שמח שהבהרנו את הנושא הזה", הוסיף פראנדלי בהודעת ההתנצלות. "הוא מוקף בכל האנשים האלה אבל הוא עבד על נושא מעשה הצדקה וזה דבר יפה".

עוד לפני הסערה הזו, פראנדלי התייחס למשחק הערב של האיטלקים נגד ברזיל במפגש בין שתי הנבחרות הבלתי מנוצחות בטורניר עד כה. "אין לנו שום כוונה ללכת הביתה וזה לא משהו שאנחנו חושבים עליו", הבהיר פראנדלי בהתייחס לשמועות באשר להשפעת ההפגנות על נבחרתו. "במהלך הימים שבהם היינו בברזיל הסיטואציה השתנתה מריו ויכולנו לבקר בעיר בלי בעיות. כאן אסור לנו לעזוב את המלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully