וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן בדרך למיאמי היט?

הבחירה ה-1 בדראפט 07', שלא שיחק שלוש וחצי שנים, מנסה לעשות קאמבק ועל פי סוכנו, האלופה הטרייה מעוניינת בשירותיו

עונת ה-NBA הגיע לסיומה לפני פחות מ-24 שעות, אבל יש כאלה שכבר חושבים על העונה הבאה וביניהם כך נראה, גם ראשי האלופה החדשה-ישנה מיאמי היט.

סוכנו של גרג אודן אמר היום (שישי) בראיון ל"פוקס ספורטס פלורידה" כי הסנטר, שנבחר ראשון בדראפט 2007 ולא שיחק ב-NBA מאז דצמבר 2009 בשל בעיות ברכיים, מעוניין מאוד להצטרף להיט בקיץ הקרוב. על פי הסוכן, גם מיאמי רוצה לראות את השחקן חותם בשורותיה ושיחות בין הסוכן מייק קונלי האב (אביו של שחקן ממפיס) לנשיא מיאמי פאט ריילי ייערכו כבר ב-1/7, מועד פתיחת השוק לשחקנים חופשיים.

גרג אודן סנטר פורטלנד לשעבר. AP
בקרוב לצד לברון? אודן/AP

"מיאמי צריכה שחקנים גדולים, זה לא סוד", אמר קונלי, "גם אם הם רואים בו בשחקן משלים או משהו כזה, הוא יכול לעזור להם. זה חיבור הגיוני עבור שני הצדדים".

קבוצות נוספות שמעוניינות באודן, שמנסה להשלים קאמבק, הן סגנית האלופה סן אנטוניו, שארלוט, בוסטון וקליבלנד. השחקן, ששיחק באוהיו סטייט בקולג', לא פוסל גם את אופציית הקאבלירס: "הוא אוהב את קליבלנד, אבל צריך לראות מה הם יעשו עם הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב", אמר סוכנו קונלי.

אודן היה אחת ההבטחות הגדולות ביותר בשנים האחרונות ובדראפט 2007 פורטלנד בחרה להמר עליו בבחירה הראשונה ולהשאיר לאוקלהומה סיטי את קווין דוראנט, החלטה שהתבררה כאומללה במיוחד, שכן השחקן הופיע 82 פעמים בלבד בעונה הסדירה במדי הטריילבלייזרס ורשם ממוצע של 9.4 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully