וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: ז'יל סימון יפגוש את פליסיאנו לופס בגמר

הצרפתי גבר 4:6, 3:6 על ספי, הספרדי 6:7, 1:6 על דודיג. המפטון הפתיעה את ווז'ניאקי בנשים. וואורינקה בגמר דן בוש

הטורניר הכי חשוב של עולם הטניס, טורניר ווימבלדון היוקרתי, ייצא לדרך ביום שני הקרוב. עד אז, הטניסאים עוסקים בהכנות אחרונות ובעוד יש כאלה שמעבירים את השבוע האחרון לפני הטורניר באימונים על הדשא של האול אינגלנד קלאב, אחרים בחרו לשחק בטורנירי ההכנה.

באיסטבורן השוכנת בממלכה המאוחדת, נערכו היום (שישי) שני חצאי הגמר לגברים ולנשים. אצל הגברים נזכה לראות גמר ספרדי-צרפתי לאחר שפיליסיאנו לופס הכניע 6:7 (3), 1:6 את הקרואטי איבן דודיג בעוד המדורג שני בטורניר ז'יל סימון ניצח 4:6, 3:6 את המדורג שביעי, האיטלקי אנדראס ספי.

ז'יל סימון טניסאי צרפתי. GettyImages
הנכה מוצלחת לווימבלדון עבורו. סימון/GettyImages

בנשים, ג'יימי המפטון האמריקאית המסקרנת, שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות, הפתיעה בחצי גמר מרתוני את המדורגת חמישית קרולין ווז'ניאקי עם 7:6 (8), 5:7, 3:6 אחרי שעתיים ו-44 דקות. היא תשחק בגמר מול ילנה וסנינה מרוסיה, שהביסה 2:6, 0:6 בקלות מפתיעה את יאנינה וויקמאייר.

בדן בוש ההולנדית שיחקו גם כן את חצאי הגמר לשני המינים. אצל הגברים, סטניסלס וואורינקה השוויצרי (2) גבר ללא קושי על גיז'רמו גרסיה לופס מספרד 1:6, 4:6, בעוד ניקולאס מהאו הצרפתי החביב ניצח 3:6, 3:6 את חאבייר מאליס. בנשים, קירסטן פליפקנס הבלגית (4) ניצחה 3:6, 1:6 את גארבין מוגורוסה מספרד ואילו סימונה האלפ הרומניה עברה את קרלה סוארס נבארו (3), גם היא ספרדייה, 3:6, 2:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully