וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "ניימאר בשלישייה הטובה בעולם, הוא מדהים"

מאמן ברזיל החמיא לכוכב שלו ולנבחרת כולה לקראת המפגש הענק מול איטליה בקונפדרציות (שבת, 22:00, ספורט 1 ו-HD)

בית א' בגביע הקונפדרציות בברזיל יגיע מחר בלילה (שבת, 22:00, ספורט 1 ו-HD) לסיומו עם משחק ענק בין המארחת ברזיל לאיטליה. שתי הנבחרות הגדולות הללו כבר הבטיחו את מקומן בחצי הגמר לאחר שניצחו את שני המשחקים הראשונים שלהן בטורניר וכעת כל שנותר הוא מאבק על המיקום. במשחק חסר חשיבות שייערך במקביל, מקסיקו ויפן ינסו לסיים עם טעם טוב.

הסלסאו מוליכים את הבית בזכות העובדה ששמרו על שער נקי וכבשו חמישה שערים בשני הניצחונות שלהם. המשחקים הללו עמדו בעיקר בסימן ניימאר, שאותת לעולם על הדברים אותם הוא מתכוון להביא לברצלונה בעונה הבאה. הפנומן כבש צמד שערים אדירים, אחד בכל משחק ולקינוח, הוסיף בישול מבריק לז'ו בסיום המשחק מול מקסיקו.

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
אסור לו להפסיד אף משחק. סקולארי/רויטרס

לאיטליה הדברים הולכים הרבה יותר קשה עד כה. האזורי נזקקו לשער ניצחון של מריו באלוטלי בדקות הסיום מול המקסיקנים ולאחר מכן היו מעורבים בדרמה הכי גדולה של הטורניר עד כה, עם 3:4 משוגע על יפן. ההגנה האיטלקית רחוקה מלהזכיר את ימי הזוהר שלה ומחר, כאשר המאמן צ'זארה פראנדלי יעלה ככל הנראה מספר מחליפים, יהיה מעניין לראות איך היא מצליחה להתמודד עם הכוח ההתקפי המקומי של נבחרת ברזיל, שכמובן לא תרצה לאכזב את אוהדיה.

זה יהיה המשחק ה-16 אי פעם בין שתי הנבחרות, כאשר לברזיל יש שבעה ניצחונות, לאיטליה חמישה ושלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. המפגש האחרון היה משחק ידידות במרץ החולף והוא הסתיים ב-2:2 לאחר שהברזילאים כבר עלו ליתרון 0:2. בגביע הקונפדרציות הן נפגשו פעם אחת, לפני ארבע שנים וה-0:3 הגדול של ברזיל שלח את איטליה הביתה.

פראנדלי אמר לקראת המשחק: "טוב שזכינו לקצת מנוחה לקראת המשחק, כי עבדנו קשה והחום כאן גבוה. הניצחון שלנו מול יפן היה גדול, אבל נצטרך להיות יותר מאורגנים בעתיד". מאמן ברזיל לואיס פליפה סקולארי אמר: "אנחנו צריכים עוד לעשות תיקונים, אבל אני מאוד מרוצה מהרוח שלנו, האחדות והכוח של הנבחרת. גם האוהדים רואים את זה ואנחנו בונים נבחרת חזקה ויציבה". על הכוכב הגדול שלו הוא הוסיף: "ניימאר הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. כולנו יודעים למה הוא מסוגל, מדהים שהוא רק בן 21".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully