וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ז'וליו סזאר נשדדה: "אקדח כוון לעברי"

בצל הפגנות ההמונים, גם הפשיעה היומיומית מספקת כותרות בברזיל. רעייתו של השוער: "שוד שגרתי, אני אוהבת את ברזיל"

בצל המהומות הרבות בברזיל והפגנות ההמונים נגד המדיניות שמעדיפה בניית אצטדיונים ואירוח טורנירי ספורט על פני השקעה בחינוך ובתשתיות, בעיה נוספת מדאיגה את ראשי פיפ"א ואנשי ההתאחדות הברזילאית - הפשיעה היומיומית. כעת מגיעים גם מעשי השוד לכותרות הספורט במדינה, כשרעייתו של השוער ז'וליו סזאר נשדדה באיומי אקדח לפני המשחק מול מקסיקו בפורטלזה ביום רביעי, במסגרת גביע הקונפדרציות.

ז'וליו סזאר שוער נבחרת ברזיל עם אשתו סוזאנה ורנר. GettyImages
אשתו "זכתה בפרס". ז'וליו סזאר עם סוזאנה ורנר/GettyImages

סוזאנה ורנר, דוגמנית ושחקנית שלפני נישואיה לז'ולו סזאר הייתה בזוגיות עם רונאלדו, תיארה את המקרה בחשבון הטוויטר שלה וניסתה לא לייחס חשיבות רבה לאירוע: "זה היה שוד שגרתי. זו הייתה הפעם הראשונה ששדדו אותי, אבל העדפתי לא להגיב. העבריינים היו צעירים ורק רצו את התכשיטים והכסף. לא הופעלה אלימות כלפיי, רק אקדח כוון לעברי.

ורנר הוסיפה: "אמרתי להם לקחת הכול ואפילו את האוטו, אבל הם עזבו אותנו לנפשנו. החיים ממשיכים. אני אוהבת את ברזיל ומאמינה במדינה. זה יכול היה לקרות לכל אחד. הם היו שלושה ועמדו באמצע הרחוב, בהמתנה למכונית הראשונה שתגיע. אני הייתי זו שזכתה בפרס".

אשת השוער לא לבד. משטרת ספורט רסיפה חוקרת את טענת המשלחת של נבחרת ספרד, לפיה שישה משחקני הנבחרת, ביניהם ג'רארד פיקה, נשדדו בזמן ששיחקו מול אורוגוואי ביום ראשון. השחקנים חזרו לחדריהם במלון וגילו כי נגנבו מהם חפצים יקרי ערך וכן כסף מזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully