וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גביש ביקש לעזוב ויועמד למכירה

21.6.2013 / 11:37

הבלם הודיע כי לא יישאר בכל מקרה. פאיוביץ' יחתום בתחילת השבוע, גורם על הראה: "לא הוחתם בגלל עלותו". חתוכה מועמד

בהפועל באר שבע מתכוננים לקראת פתיחת האימונים הרשמית ביום ראשון, כשבצל ההכנות ראשי המועדון ממתינים לשובו של אליניב ברדה, השוהה בבלגיה. השחקן שקיבל הצעה נוספת מקבוצה בלגית צפוי לחזור בתחילת השבוע לישראל, אבל לאור העיכוב בהחתמת השחקן לא ברור האם יופיע לאימון הבכורה. אם המשא ומתן יתעכב מעבר למצופה, לא נפסלת האפשרות שברדה ישחק בבלגיה, אם כי כרגע שני הצדדים מעריכים שהעסקה תיחתם לכל המאוחר ביום שני. "מדובר בעסקה מורכבת, ולכן העסקה מתעכבת. אין שום סיבה שברדה לא יהיה שחקן שלנו", הבהירו במועדון.

עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחפש קבוצה מחוץ לישראל. עודד גביש/ברני ארדוב

עודד גביש ביקש לעזוב את המועדון באופן רשמי והיא תעמידו למכירה משום שהוא מסיים חוזה בתום העונה. גביש עשוי להופיע לאימון בראשון כדי לשמור על כושר במדי הקבוצה, אך לא מעוניין להמשיך ומחפש קבוצה בחו"ל. בלם פרטיזן בלגרד, טומיסלב פאיוביץ', צפוי לחתום ביום ראשון לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. הקבוצה הגיעה להסכמה לגבי תנאי ההשאלה וקיבלה את ברכת הדרך לעסקה מקבוצת האם, שריף טירספול. שיחת היום במועדון הייתה המעבר האפשרי של הקשר אובידיו הראה למכבי תל אביב. "נכנסנו למשא ומתן עם השחקן, אבל הוא לא הגיע לאור דרישות שכר מוגזמות. עלות העסקה היא כ-400 אלף יורו לשנה, כשרובה מורכבת מהשכר. במצב הזה, לא יכולנו להחתים אותו".

בלם מכבי הרצליה אבי מלכה הוצע לקבוצה, אבל לא יחתום לאחר שהתברר שזאת דורשת עליו דמי העברה. אלישע לוי ימשיך לחפש בלם ישראלי, כששמו של מור שושן כבר הוזכר. אלישע לוי רוצה מאוד את מוחמד כליבאת או ישראל זגורי, ואם אחד מהם יסכים להגיע לבאר שבע המועדון ינסה לזרז את העברתו ויתגמש גם בנושא השכר. בכל מקרה, המאמן ינסה לצרף קשר ישראלי וזר, בעמדות קדמיות.

שוער בני לוד בעונה החולפת, צליל חתוכה (24), מועמד להגיע לקבוצה וייתכן שיהיה השוער השני. חתוכה שהחל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל פתח תקוה, עשוי להגיע בקרוב לאימונים. גם שניר דורי היה מועמד, אבל הוא חתם במכבי נתניה. אתמול נעשה ניסיון לזמן את השוער גד עמוס למבחנים, אך הוא לא יגיע בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully