וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: פאיוביץ' נחת, ברדה קיבל הצעה נוספת מבלגיה

20.6.2013 / 9:11

למרות העיכוב בחתימת ההסכם, בבאר שבע מעריכים: החלוץ שימריא לבלגיה יחתום. הבלם הסרבי מפרטיזן יעבור בדיקות

בלם פרטיזן בלגרד בעונה החולפת, טומיסלאב פאיוביץ', נחת הבוקר (חמישי) בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות בהפועל באר שבע. השחקן, שעליו מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, אמור לחתום מחר על החוזה בליווי סוכניו, שלומי בן עזרא וגלעד קצב. ביום ראשון הוא צפוי להופיע לאימון הבכורה של הקבוצה.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם הבעלים של המועדון, אלונה ברקת. קובי אליהו
ממשיכים להתחזק. ברקת ולוי/קובי אליהו

אליניב ברדה, שימריא היום לבלגיה כדי לארוז את חפציו האישיים קיבל ביממה האחרונה הצעה נוספת מבלגיה, אך בסביבתו טוענים כי הוא עדיין מעדיף את ההצעה של באר שבע, למרות שמדובר בהצעה נמוכה יותר. בבאר שבע טוענים כי הפערים הקטנים שנותרו בעסקה נסגרו ומעריכים כי השחקן יחתום בראשון על חוזה לשלוש שנים בעסקה של מיליון דולר בסך הכל ויהפוך לשחקן הרכש החמישי העונה אחרי בן ביטון, בן תורג'מן, קובי דג'אני ופאיוביץ' (אם אכן יחתום). יש לציין כי עורכי הדין שהעבירו שלשום את טיוטות ההסכם טרם חתמו על הסכם.


בינתיים מסתמן כי הקשר הרומני של ראפיד, אובידיו הראה (28), מתרחק מהקבוצה. מספר סוכנים טוענים כי הם מחזיקים בייפוי כוח לייצג את השחקן, וזה אחד הנושאים שבגללם העסקה לא אמורה לצאת לפועל. יתרה מזאת, השחקן שכבר רשם שלוש הופעות בנבחרת רומניה דורש שכר של 300 אלף דולר לעונה, סכום שאלונה ברקת אינה מוכנה לשלם בשלב זה.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
"אצלנו הוא יהיה שחקן הרכב". באר שבע מחכה לזגורי/ברני ארדוב

ישראל זגורי שוחח עם נציגו אבי נמני ובמועדון לוחצים עליו להצטרף בעונה הבאה. זגורי מחזיק בהצעות מקבוצות גדולות, אבל ההחלטה תושפע בין היתר ממעמדו בסגל. "אם זגורי יבוא לבאר שבע, הוא יהיה כאן שחקן הרכב, לאף אחד אין ספק בזה. הוא צריך לקחת החלטה אמיצה ולהיות חלק מהקבוצה החדשה שאנחנו בונים כאן", אמרו במועדון. אם זגורי יצטרף, אלישע לוי יירד מהכוונה להחתים קשר שמאלי זר ויחתים קשר ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully