וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טהיטי: "ספגנו עשירייה, אבל כבשנו את לב האוהדים"

ספרד מחצה 0:10, אבל אטאטה ושחקניו הפכו לכוכבים בברזיל. טורס, ששיחק מול מדריך התיירים שלו: "הם מהווים השראה"

לא נעים היה לראות אמש (חמישי) את נבחרת ספרד, אלופת העולם ואירופה, משפילה את נבחרת טהיטי בתוצאה 0:10, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בגביע הקונפדרציות. פרננדו טורס כבש רביעייה (ראשונה בתולדות המפעל, וגם החטיא פנדל), דויד וייה חגג שלושער, דויד סילבה הוסיף צמד וגם חואן מאטה השתתף במסיבת השערים במרקאנה המחודש, שם רשמה ספרד את הניצחון הגבוה בהיסטוריה של גביע הקונפדרציות והגיעה לספרות כפולות בשערים לראשונה מאז ה-1:12 על מלטה ב-1983.

רק לשם המחשה, פרננדו טורס, שכאמור הפך לראשון שמבקיע רביעייה בקונפדרציות אחרי שהרשית שלושער מול ניו זילנד ב-2009 וגם עלה למקום השלישי בטבלת המבקיעים של נבחרת ספרד בכל הזמנים, פגש במשחק אדם שהיה מדריך התיירים שלו כשביקר באיים הפולינזים לפני כמה שנים. אתמול הוא התייצב מולו כשחקן נבחרת טהיטי.

פרננדו טורס שחקן נבחרת ספרד עם מיקאל רוש שוער נבחרת טהיטי. GettyImages
לא עשה הנחות גם למדריך התיירים שלו. פרננדו טורס מפרגן לשוער מיקאל רוש/GettyImages

למרות השירות הרע שעשה המשחק לתחרותיות במפעל שגם כך נחשב לידידותי למדי, שחקני טהיטי החובבנים ציינו את המאורע כאחד המאושרים בחייהם וגם בספרד בחרו לשבח אותם. "אנחנו ניקח מהמשחק הזה את הדוגמה שהראו שחקני טהיטי לכולם, אחרי ששיחקו בצורה הוגנת ועם 100 אחוז תשוקה. הם ניסו ליהנות מהמשחק ופשוט יכולים להוות השראה. אנחנו היינו אלה שהלכו להצטלם איתם בסיום, הם נחמדים מאוד וכיף היה לראות אותם מחייכים". על המשחק שלו אמר: "להבקיע רביעייה בטורניר רשמי במרקאנה זה חלום"

גם ויסנטה דל בוסקה פרגן לרוח הספורטיבית של היריבה: "תסתכלו על הצד החיובי. שיחקנו בקצב טוב, באינטנסיביות וניסינו להישאר מכובדים לאורך כל המשחק. הספורטיביות ניצחה כאן". על השריקות מצד הקהל הברזילאי, שתמך בבירור באנדרדוג מטהיטי, אמר המאמן: "אני בטוח שהיו שריקות, אבל הציבור הברזילאי כבר הראה את חיבתו לספרד במשחק מול אורוגוואי ומוכיח לנו את זה מדי יום".

אדי אטאטה, מאמנה של נבחרת טהיטי הניצבת במקום ה-138 בדירוג העולמי, היה גאה מתמיד ובחר לראות את הדברים בצורה פילוסופית. "קצת קשה לעשות את זה כשאתה מובס 10:0, אבל השחקנים שלי באמת ניסו לשחק כדורגל", הדגיש המאמן בן ה-43. "הם נתנו את הכול, אבל בשלב מסוים אתה צריך להגן טוב יותר על השער שלך. זכינו לתמיכה נדירה מצד הקהל הברזילאי וזה היה חשוב לנו מאוד. אף פעם לא קיבלנו כל כך הרבה תשואות. אולי חטפנו עשירייה, אבל כבשנו את לב האוהדים בברזיל. למען הכנות, אני חושב שאנחנו יותר מפורסמים בברזיל מאשר בבית. אולי עכשיו נזכה להכרה גם בטהיטי".

שחקני נבחרת טהיטי מיואשים מול ספרד. GettyImages
מוכרים יותר בברזיל מאשר בבית. שחקני טהיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully