וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הוא סקסי, אבל בטניס הוא פחות טוב

המוזיקאי רדפו, שהתפרסם עם I'm sexy and I know it, הודח מהמוקדמות של מוקדמות אליפות ארה"ב. אזרנקה מאוכזבת

לאכזבתם הרבה של מעריצי ההרכב המוזיקלי LMFAO ובעיקר של ויקטוריה אזרנקה, סטפן קנדל גורדי, הידוע הרבה יותר בשמו רדפו (Redfoo) לא ישתתף השנה באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס.

רדפו בן ה-37 הקים ביחד עם אחיו את ההרכב LMFAO שניגן מוזיקת אלקטרופופ בעשור הראשון של המאה ה-21 ובשנים האחרונות הם צברו הצלחות מסחררות עם מזמורים כגון I'm sexy and I know it ו-Sorry for party rocking. בספטמבר 2012 האחים הודיעו על פירוק. יחד עם זאת, לפני הכול, רדפו הוא אוהד טניס מושבע ושחקן בעברו הרחוק.

רדפו זמר אמריקאי. AP
לא מספיק טוב. רדפו/AP

בחודשים האחרונים רדפו יוצא עם הטניסאית המדורגת מספר 2 בעולם, ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית ובנוסף הוא מצוי ביחסים טובים עם טניסאי צמרת אחרים. כשהיה בן 14, רדפו אפילו יצא לטורנירי נוער בינלאומיים, אבל אף פעם לא הרגיש שעתידו במקצוע הזה. לאחרונה הוא החליט לחזור למקורות ונרשם למוקדמות של מוקדמות אליפות ארצות הברית - לא פחות ולא יותר.

היום רדפו שיחק בסיבוב הראשון של המוקדמות של המוקדמות לאליפות, אבל הובס 6:2, 6:2 על ידי טניסאי אלמוני שסיים את בית הספר התיכון לפני שנה, סקוט גריי שמו. המוזיקאי-טניסאי אמנם התחיל להתאמן ברצינות בתקופה האחרונה ולקח את הטורניר המוקדם ברצינות, אבל למשחק היום הופיע עם נעלי כדורסל, תוך שהוא שומר על הופעתו הצבעונית.

המשחקים המוקדמים בדרך כלל מושכים צופים ספורים בלבד - בדרך כלל בני משפחות של הטניסאים, אבל היום פקדו מאות את המגרש במועדון הטניס בסלינאס, קליפורניה. "הייתי אומר שלמרות ההפסד, זו הייתה הצלחה. הרגשתי נהדר על המגרש למרות שגריי בעט לי בתחת", סיכם רדפו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית עם חברה רדפו. AP
תמונה עם בת הזוג אזרנקה/AP
רדפו זמר אמריקאי משחק כדורגל נגד נובאק דג'וקוביץ'. AP
ואחת עם נובאק דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully