וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שחקנים זומנו לסגל הנבחרת הצעירה החדשה

שמונה שחקנים מהיורו ודור מיכה לא נכללו בסגל שייצא למחנה אימונים באוסטריה. לאשדוד יש חמישה נציגים, להפועל ת"א אין

יורו 2013 הסתיים, אבל כבר עכשיו החליטה ההתאחדות לכדורגל להרכיב את הנבחרת הבאה שתתמודד במסגרת משחקי מוקדמות יורו 2015 שיחלו בספטמבר הקרוב. את הנבחרת יאמן מיכאל נס שיעבוד יחד עם העוזרים אלון חזן ועופר פביאן.

מיכאל נס מאמן כדורגל גרמני. מילות חיפוש: מיכאל ניס. Friedemann Vogel, GettyImages
משימה חדשה. מיכאל נס/GettyImages, Friedemann Vogel

שמונת השחקנים שהיו בסגל ליורו ויכולים להמשיך לא זומנו לסגל. מדובר בברק לוי, אלי דסה, בן והבה, אדי גוטליב, טאלב טואטחה, עאהד עזאם, עומרי אלטמן ומונס דאבור. אגב, גם דור מיכה שיכול היה להיות מזומן לא קיבל קריאה לנבחרת. לא מן הנמנע שהשמונה יקבלו זימון לקראת המשחקים הרשמיים. הסגל החדש ייצא למחנה אימון כבר ביום ראשון הקרוב, מחנה שייערך באוסטריה ויימשך כשבוע עד ל-2 ביולי.

בין השמות המעניינים שמופיעים בסגל נמצאים אמיר עגייב מבני יהודה, אופיר מזרחי מעירוני קרית שמונה, שובל גוזלן ממכבי חיפה, ירין חסן ממכבי נתניה ודיא סבע מבני סכנין. לאשדוד יש לא פחות מחמישה נציגים (אמיר בן שמעון, ניב זריהן, מושל בן ציון, רועי משפתי וגדי קינדה). לבית"ר ירושלים יש בסגל שני נציגים (טל כחילה ותומר ירוחם), וכך גם לגבי מכבי חיפה (גוזלן ורון שושן). למכבי תל אביב יש רק את הקשר דין אקאפי. להפועל תל אביב אין אף נציג.

הנבחרת תשחק במוקדמות יורו 2015 בבית 8 עם פורטוגל, נורבגיה, מקדוניה ואזרבייג'אן. המשחק הראשון יתקיים ב-7 בספטמבר בישראל מול אזרבייג'אן

דור מיכה מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
ממשיך להישאר בחוץ/נמרוד סונדרס

שוערים: רון שושן (מכבי חיפה), רם שטראוס (מכבי אחי נצרת), רועי משפתי (מ.ס אשדוד)

הגנה: איאד אבו עביד (בית"ר טוברוק), ירין חסן (מכבי נתניה), יובל יעקובוביץ' (הפועל כפר סבא), תומר ירוחם (בית"ר ירושלים), טל כחילה (בית"ר ירושלים), עוביידה חטאב (הכח עמידר רמת גן), עמית שומוביץ' (מכבי נתניה)

קישור: עומר אצילי (הפועל ראשון לציון), דין אקאפי (מכבי תל אביב), גיא מלמד (הפועל כפר סבא), דיא סבע (בני סכנין), גדי קינדה (מ.ס אשדוד), עומר צלישר (מכבי נתניה), רועי קהת (הפועל באר שבע), קני סייף (עירוני קרית שמונה), אמיר בן שמעון (מ.ס אשדוד), אמיר עגייב (בני יהודה)

התקפה: שובל גוזלן (מכבי חיפה), אופיר מזרחי (עירוני קרית שמונה), בנצי מושל (מ.ס אשדוד), ניב זריהן (מ.ס אשדוד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully