וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 20.6

לברדה יש עוד הצעה מבלגיה, עסקת אלירן עטר לצרפת נסגרה רשמית, ומכבי חיפה הודיעה לפיליאבסקי שהוא צפוי להישאר

21:02: אחרי שנסללה דרכו של חיימוב בדרך חזרה לעירוני קרית שמונה, נראה שאיתמר ניצן יעזוב. הפועל רעננה כבר הביעה התעניינות בשוער.

19:22: אוראל דגני סיכם בהפועל תל אביב, אבל הצדדים מחכים להסכמת מכבי חיפה לעסקה.

18:00: עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב הגיעו להבנות לפיהן השוער גיא חיימוב יימכר לקבוצה הצפונית תמורת 650 אלף שקל. חיימוב עדיין צריך להסכים למעבר ולסכם את תנאיו האישיים.

17:50: עסקה סגורה: המגן דניאל בורחל, ששיחק אשתקד בעירוני רמת השרון, ירד ללאומית וחתם בהפועל עפולה.

17:30: עסקה סגורה: השוער הוותיק מאיר כהן חתם לעונה נוספת בהפועל נצרת עילית.

14:55: עירוני קרית שמונה מחפשת שוער במקומו של דני עמוס ולרשימת המועמדים הכוללת את גיא חיימוב ובוריס קליימן הצטרף אוהד לויטה. שוער המשנה איתמר ניצן ביקש לעזוב והוצע למכבי נתניה.

אובידיו הראה ראפיד בוקרשט. GettyImages
בדרך לצהוב? הראה/GettyImages

12:59: רשמי: הפועל עכו סגרה עם שלושה שחקנים ולמעשה רק היום החלה לבנות את הסגל: השוער דודו גורש, הבלם משה מישאלוב והמגן שניר משען סגרו את תנאיהם וימשיכו בקבוצה בעונה הקרובה.

12:34: דיווח ברומניה טוען שקשרה של ראפיד בוקרשט, אובידיו הראה, סיכם את תנאיו במכבי תל אביב.

11:30: רשמי: מכבי נתניה הודיעה על החתמת השוער שניר דורי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. דורי אמור לשמש כשוער שני בקבוצה.

10:14: מכבי חיפה הודיעה לנציגיו של אנדריי פיליאבסקי כי ייתכן מאוד שהשחקן יישאר עונה נוספת במועדון. שמעון אבוחצירא ייפגש היום פעם נוספת עם ראשי מכבי חיפה, זאת על מנת לסגור פערים קטנים מאוד שנותרו לאחר השיחות אתמול. דקל קינן דחה השבוע הצעה לחתום בקבוצה בפולין.

9:11: אליניב ברדה, שימריא היום לבלגיה כדי לארוז את חפציו האישיים, קיבל ביממה האחרונה הצעה נוספת מבלגיה, אך בסביבתו טוענים כי הוא עדיין מעדיף את ההצעה של באר שבע, למרות שמדובר בהצעה נמוכה יותר. בינתיים מסתמן כי הקשר הרומני של ראפיד, אובידיו הראה, מתרחק מהקבוצה.

8:29: מכבי תל אביב הודיעה הבוקר רשמית כי אלירן עטר יעבור לריימס הצרפתית. ריימס תשלם למכבי תל אביב כ-1.8 מיליון דולר על עטר, ועוד 10 אחוזים ממכירה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully