וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק לארסון חזר מפרישה כדי לשחק עם בנו

הכוכב השבדי (41) שיתף פעולה עם ג'ורדן בן ה-15 בקבוצת הוגאבורג מהליגה הרביעית: "זה אדיר לשחק עם הבן שלך"

ארבע שנים אחרי שהודיע על פרישה מכדורגל, הנריק לארסון, אחד הכוכבים הגדולים בעשור הקודם, חזר לשחק בגיל 41. אלא שההחלטה שלו לבחור לעשות זאת דווקא בקבוצת הוגאבורג מהליגה הרביעית בשבדיה נבעה מרצונו לשתף פעולה עם בנו, ג'ורדן בן ה-15.

בשל לא מעט פציעות שקיימות בסגל, החליט לארסון להצטרף לקבוצה, נכלל בסגל במשחק הניצחון 2:4 על טנהולטס, ואף עלה כמחליף בדקה ה-85, אבל מי שעלה על לוח התוצאות הוא דווקא בנו, שכבש את אחד השערים. "לא שיחקנו הרבה, אבל כמובן שאני גאה", אמר לארסון האב הגאה. "זה כמובן דבר אדיר לשחק עם הבן שלך".

הנריק לארסון, שחקן ברצלונה שלעבר. manu fernandez, AP
נכנס כמחליף בדקה ה-85. הנריק לארסון/AP, manu fernandez

בינתיים, שמו של ג'ורדן הצעיר כבר עלה כמועמד להצטרף לאחת הקבוצות המובילות באירופה, כאשר גם הלסינגבורג המקומית מעוניינת בו. "זה היה כיף גדול. אולי בפעם הבאה אני אוכל לבשל לו שער", אמר השחקן בן ה-15, שיש לו עוד הרבה מה ללמוד מאביו שקרע רשתות ברחבי היבשת.

כידוע, הנריק לארסון זכה עם ברצלונה בליגת האלופות ב-2006 ואף קיבל את נעל הזהב האירופית חמש שנים קודם לכן. כמו כן, חלוץ העבר היה חלק מנבחרת שבדיה שסיימה במקום השלישי במונדיאל ב-1994, כשאת הקריירה הבינלאומית העשירה שלו הוא סיים עם 106 הופעות ו-37 שערים. בין השאר יש לשבדי שתי אליפויות עם ברצלונה, ארבע עם סלטיק ואליפות אחת עם מנצ'סטר יונייטד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully