וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סיינה זכתה באליפות שביעית ברציפות

הטוסקנים גברו 63:79 על רומא והשלימו 1:4 בסדרת הגמר, רומא תתנחם בכרטיס ליורוליג. דניאל האקט נבחר ל-MVP

סיינה זכתה הערב (רביעי) באליפות איטליה בפעם השביעית ברציפות והשמינית בסך הכול, לאחר שגברה 63:79 על רומא במשחק החמישי בחוץ והשלימה ניצחון 1:4 בסדרת הגמר. אחרי שהאליפות הייתה נראית בסכנה בעונה הסדירה, אותה סיימו הטוסקנים במקום הרביעי בלבד, הם התעלו בדיוק ברגע האמת כדי לטאטא בדרך את מילאנו (רבע הגמר) וארזה (חצי הגמר) וכעת את רומא, שגם היא יוצאת מרוצה מהעונה לאחר שהשיגה את הכרטיס ליורוליג בעונה הבאה.

שחקן סיינה דייויד מוס. Elio Castoria, GettyImages
עוד אליפות, למרות הקשיים בעונה הסדירה. דייויד מוס/GettyImages, Elio Castoria

הקבוצה מהבירה של ארץ המגף תשוב למפעל האירופאי הבכיר לאחר שלוש עונות. סיינה תמשיך כמובן ביורוליג, ולו בזכות הכרטיס החופשי שניתן לה על בסיס הישגיה בשנים האחרונות. אחרי שניצחה את שני המשחקים האחרונים בסיינה ועלתה ליתרון 1:3, סיינה הצליחה להשלים את העבודה עם ניצחון חוץ לא קל. המשחק נפתח בצורה מהוססת ועצבנית מצד שתי הקבוצות, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 13:15 לסיינה.

האורחת ביצעה את הבריחה שלה ברבע השלישי הודות ליכולת מצוינת של בובי בראון, ועלתה ליתרון דו ספרתי לקראת הרבע האחרון. גאני לוואל ולואיג'י דאטומה ניסו להשאיר את רומא בתמונה, אך דייויס מוס ומט ג'נינג לא נתנו להם לחזור. בובי בראון הוליך את סיינה עם 18 נקודות, דייויד מוס הוסיף 10 ומט ג'נינג תרם 10 נקודות. גאני לוואל קלע 20 למפסידה.

לוקה באנקי מאמן סיינה. קובי אליהו
אליפות כבר בעונתו הראשונה כמאמן ראשי. לוקה באנקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully