וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון תשיעי ברשימת השחקנים המבוקשים מהיורו

קשר מ.ס. אשדוד נבחר על ידי "סקיי ספורטס" ברשימה כמי שעשויים להשיג חוזה. איסקו וטיאגו אלקנטרה בראש הרשימה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות כבר מאחורינו, אבל נראה שמי שהשאיר את חותמו בעיקר הוא קשרה של מ.ס. אשדוד ניר ביטון. "סקיי ספורטס" סימנה את עשרת השחקנים שאמורים להיות במוקד חלון ההעברות הנוכחי, כאשר ביטון נכלל ברשימה ונמצא במקום התשיעי המצוין.

כזכור, ביטון כבש את השער ההיסטורי באליפות בפנדל נגד נורבגיה, וזכה למקום של כבוד ברשימה, בעיקר בשל ההתעניינות ההולכת וגוברת של מספר מועדונים בפרמיירליג בשירותיו. ביטון, שניסה להרשים בעונה שעברה את מנצ'סטר סיטי, עשוי להצטרף כידוע לגיא לוזון בסטנדרד לואז', אבל הוזכר כמועמד לקבוצות בלגיות נוספות.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה ניר ביטון חוגג עם מאמנו גיא לוזון. ברני ארדוב
מקום של כבוד. ניר ביטון/ברני ארדוב

ומי עוד נמצאים ברשימה? המקום הראשון שייך באופן מאוד לא מפתיע לאיסקו, שריאל מדריד חושקת בשירותיו. אלוף אירופה הטרי רשם הופעה מצוינת ביורו ולא מן הנמנע שההצלחה שלו בטורניר בישראל תסדר לו את החוזה אצל הבלאנקוס. מיד אחריו ישנו נציג נוסף לנבחרת ספרד, טיאגו אלקנטרה מברצלונה שהופיע גם באליפות לפני שנתיים.

קווין סטרוטמן ההולנדי שמשחק בפ.ס.וו איינדהובן נמצא במקום השלישי והוא עשוי לעבור הקיץ לאנגליה, כך לפחות טוען סוכנו, מרקו ואן חינקל, בן ארצו, במקום הרביעי, ואת החמישייה הראשונה סוגר ג'וליו דונאטי שעשוי לעבור מאינטר ללברקוזן. יתר המיקומים: 6. אסייר אילרמנדי (ספרד), 7. אוריאן נילנד (נורבגיה), 8. סבסטיאן רודי (גרמניה), 10. ניית'אן רדמונד (אנגליה).

איסקו שחקן נבחרת ספרד הצעירה עם הגביע, יורו 2013. ברני ארדוב
קנה לעצמו חוזה בריאל? איסקו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully