וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום (10:00): הדיון המשפטי בעניין העברת בית”ר

20.6.2013 / 8:30

בסביבת טביב מבינים כי נציגי גאידמק לא מוכנים שעמותת האוהדים תנהל את המועדון בתקופת הצינון, ומקווים לפיתרון

דריכות רבה צפויה היום (חמישי, 10:00) בבית"ר ירושלים: שופט בית המשפט המחוזי כרמי מוסק ידון בבקשה של עורך הדין של ארקדי גאידמק להעביר את הקבוצה לידי עמותת האוהדים ואלי טביב לאחר שמימשו את האופציה שהייתה להם בחוזה עם המועדון ומנגד קבוצת המשקיעים בראשות תמיר מג'ידוב ירדה מהפרק.

אלי טביב. קובי אליהו
דריכות רבה צפויה מחר. אלי טביב/קובי אליהו

יחד עם זאת, במכתב אותו שלח ישראל שלו, נציגו של גאידמק, הוא בא בדרישות ברורות מאוד כמו תשלום המשכורות בסך 2.5 מיליון שקל תוך שבעה ימים מרגע העברת הקבוצה, כשהדברים לא יהיו מותנים באישור ההתאחדות לכדורגל ועוד כמה סעיפים אותם רואים בצד של טביב כסעיפים מקשים שלא ברור האם הכוונה היא לקדם את העסקה או לנסות לפגוע בה. מעבר לכך, ישנה דרישה מצד נציגי גאידמק כי עמותת האוהדים לא תנהל את המועדון עד לתום תקופת הצינון של טביב.

יחד עם זאת, האמונה הגדולה היא שהשופט כרמי מוסק ביחד עם שני הצדדים ימצא את הנוסח המוסכם הן בנוגע לסעיפים והן בנוגע לשיפויים שלטענת אנשי טביב שונים לחלוטין מאלה שסוכמו בין הצדדים לפני כשבועיים עת סוכמה העסקה בין הצדדים אך גאידמק לקח צעד אחורה לנסות ולהכניס את תמיר מג'ידוב כשותף.

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה מול בית עו"ד ישראל שלו. קובי אליהו
ממתינים להכרעת בית המשפט. אוהדי בית"ר ירושלים, השבוע/קובי אליהו

בשיחות בין עורכי הדין של הצדדים אתמול עדיין לא הגיעו הנציגים לנוסח המוסכם וכפי שנראים הדברים כעת יצטרך השופט כרמי מוסק להתערב על מנת לייצר נוסח כזה או לדרוש משני הצדדים לצאת להפסקה מחר ולהידיין עד שיחזרו עם נוסף מוסכם. נציגי טביב אמרו הערב: "אנחנו מאמינים שיהיה בסדר. אנחנו רוצים את הנוסח שסוכם לפני שבועיים ולא צריכים להיות סרים למרותם ולדרישותיהם לאחר מימוש ההסכם".

מי שכבר לא יכולים להמתין הם חלק מאוהדי בית"ר שצפויים להגיע לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים מתוך תקווה לראות מקרוב את בית המשפט מורה על העברת הקבוצה לידי עמותת האוהדים ואלי טביב.

עדכון ראשון: 19/6 19:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully